kolmapäev, 27. mai 2009

Oi, kui tore!

Heavy sarcasm.

Ma lihtsalt tahtsin, et sa teaksid, et sa oled igavene jobu mõrd. Ma igaks juhuks. Vb keegi teine ei ütleks seda. Ja see ei ole veel kõik. Täpselt nagu Top Shopi reklaam. See ei ole veel kõik! Kui sa tunnistad kohe, et sa oled igavene jobu mõrd, saad sa pealekauba veel palju sõimu! Näiteks luban ma, et järgmine aasta vihkan ma teid veel rohkem! Ja ka see pole veel kõik. Helista nüüd ja saad veel tasuta pealekauba topteltsõimu ja palju kenasid sõnu! Näiteks: Imbetsill, värdjas, lollakas, jorss, ajukääbik, vertikaalidioot... ja need on vaid väike osa sellest, mida ma öelda tahaks. Kuna mu blogi on mingil-määralgi lastesõbralik, siis ma ei hakka väga ilusaid sõnu panema. Näiteks sõnu, mida ma lugesin raamatust "Mina olin siin". Seal oli palju neid ilusaid sõnu, mida tahaks sulle öelda! Loe. Ehk tunned ära need. Aga need ei ole need sõnad, mida Rass Renitale ütles. Ikka need teistsugused. Ehk saad alatoonist aru.

Ps. PARAS!

Khm-khm. Ma tahaks veel sõimata, aga jah. Miks ma peaks veel rohkem blogiruumi raiskama sellise mm... Värdja peale? Jeah. Ega ikka ei peaks küll.

Päike on tore. Ja ma ei vingu, et palav on. Hea on, et palav on. Soe on hea!
Vot sellise asjaga hakkan mina tegelema. Ma hakkan endale heegeldama hatiflatti. :D

5 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ou, need on jummala änksad tegelased ju :D
ma mäletan, et need tundusid kunagi nii jubedad seal multikas :D
aga nüüd on üsna armsad :)

-Merilyn ütles ...

:D Jaa! Hatiflatid on lahedad. :D Ma kunagi kartsin neid. :D

רבקה ütles ...

sorry et päin olen :(

Anonüümne ütles ...

Hatifnatid ei olnud need v? :D

-Merilyn ütles ...

See ei old sulle. :D See oli mu lemmikõpetajale. :D

Ma ei tea. Ma nägin muumisid viimati niiiii ammu, et ma ei ole enam kindel.

 

Blog Template by BloggerCandy.com