neljapäev, 14. mai 2009

You can't forget it.

Ma tahtsin teada anda teile uuest võimalusest, kuidas te saate mu blogisse asju kirjutada. :D merilynmartjak.totuu@blogger.com. (: Write to me, bitches. :D

Tegelt olen õnnelik mata nelja üle. Jah olen väga õnnelik. Ülevoolavad emotsioonid. :D

Ja neli tundi on ka positiivne.

Ja Rentslimiljonär on positiivne. Kultra pingid eriti ei ole, aga film on. I feel it in my fingers. I feel it in my bones. Success is all around me and so the feeling grows. :D

Mul on kalasupi lõhn ninas. /:

Kuidas ma siin pilti saan panna? Mh? AH?!

Yes I belive, I get to make the future what I want to.

Edit. (:

Lasi posti ilusti ülesse, aga ikkagi pean veidi editima. Pilt oli üleval ja ääres. No mida? All ja keskel peab olema. No vähemalt ma nüüd tean, et see töötab ja et te saate ka nii teha. (: Try it. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com