reede, 3. juuli 2009

10 asja, mida sa minu kohta arvatavasti ei teadnud.

1. Mul on raskusi uinumisega. Kui mul ei ole kahe käe vahel patja/karu/tekki, siis on mul väääga raske magama jääda. Siis on ka raske, kui toas on valge ja vaikne.
2. Vahel kujutan ma endale ette, et ma olen õnnetu ja kuulan mingit mõtetut masemuusikat, mis mulle tegelt isegi mitte ei meeldi.
3. Ma tunnen end väga halvasti, kui ma peaksin tegema midagi muud, aga ma olen kasutu ja kirjutan oma blogi.
4. Ma tahaks natukene tugevat vihmasadu, et ma saaksin oma vihmavarjuga üksinda õues käia. Ma oleks nõus loovutama ühe suvepäeva sellele.
5. Ma olen kergelt palju äksi täis, kui ma avastan, et mul on peale neljatunnist päikese käes vedelemist randid.
6. Mul on peale ma pakun, et viite aastat vähemalt kerged eelarvamused Tehka vee suhtes. Ma ei taha isegi mitte jalgupidi vette minna. Mul läheb süda pahaks.
7. Nähes, kuidas Sanni sööb oma titade väljaheiteid, läheb mul süda nii pahaks, et ma pean minutikese seisma ja sügavalt läbi nina hingama ja suud kinni hoidma, et mitte enda sisikonda välja öökida.
8. Kui ma saaks teada, et me peame kuskile kaugele ära kolima, ma arvatavasti ei ütleks mitte kellegile. Arvatavasti lihtsalt läheks ükskord minema. Sest ma ei suudaks öelda teile "Nägemist", "Tšau", "Head aega", "Hüvasti" või muud sellist.
9. Mul on erinevate saladuste jaoks erinevad inimesed. Ühtedele räägin ühesugustest probleemidest, teistele teistest. Ja rõõmudega on samamoodi. Kõik ei tea kõike.
10. Ma tunnen ennast väga halvasti, kui inimesed minuga räägivad ja ma neile tähele panu ei pööra ja neid ei kuula.

Miks ma arvan, et enamus otsisid siit vääga isiklikke asju?Edwardil on Bella selja taga ja ta tantsib Victoriaga?

Edit. (:

Natuke aega on veel reede ja ma ei lisanud vidjot. Olen jorss, mis seal ikka. :D

Lugesin FML'e ka. Selle kohta ütleks, et mäletate seda "wrong sibling" värki? Noh. Järgmine asi, mis tegi mu näo selliseks. Või noh. Suu õigemini. Minutiks umbes või nii.
FML on järgmine:Selle ajaga, mis teie olete Tallinas ja laulate otsustasin omale suuremad randid saada. Aint väike probleem on. Kust ma päikse saan?
Oh well. Olen lubi edasi. Või noh. VÄIKESE RANDIGA LUBI! :D
See jänku on päris kiut. :D Sellega tuli mulle meelde...
Ükskord lugesin reidis oma horoskoopi. :D Funny as hell. A igaljuhul vaata seal näitab, kellega sul hea rääkida on ekjsu? Mul oli ükskord Kiur. Kerged naerukrambid sain. :D Päris räägiksi temaga ju. :D Millest nagu? "Tšau." "Woof!" :D

Täna hommikul ärkasin poole kaheksa ajal. Või varem. Ei olnud tore. :D

Unes nägin, et ma pidin Enariga välja minema. Issi viis mu maksi. Ja nad hakkasid koos maksi ees õlut jooma. :D Pekki, see oli naljakas. :D:D

Liilian peaks idee poolest kolme päeva pärast sünnitama hakkama. Pekki, kui jube. Kujuta ette, et sa oled nii rase, et hakkad kolme päeva pärast sünnitama. Jeesuke. Ma hakkaks kartma. Ok. Ma kardangi. Mitte, et ma sünnitama hakkaks kolme päeva pärast. :D Lihtsalt. Nägin ükskord unes, et Liilianil tulid veed ära ja siis ta hakkas ristikust jala haiglasse minema. No on rumal peast. :D Ma olin niiiiiiiii äksi täis. :D

Sellega tuli meelde, et vaatasin proovi ja seal tuli see lahe Türi-Tori laul. Ja seal ütles Äksi. Kujuta ette. Helistate mulle: "Tšau Merka. Mis teed?" "Olen Äksis." :D:D:D Ma tean, et rõhk on teistmoodi, aga naljakas on ikkagi. :D:D

Ok. Üleväsimus tapab.

Ma tahaks oma arvutiekraani markeriga mustaks värvida. Probably not so good idea. :D

Kell on 23:03 ja ma kuulan Lily Allenit. :D:D Oleks, et oleks selles midagi naljakat siis. :D Ma arvan, et... Lause algas nagu mingi kriminaalne lause. :D Kena lause. :D Leidke sõnakordus selles lauses. :D

See, you messed up my mental health. Oleks siis mida messida, eks. :D

Ma ei saa enam endast aru ja hakkan Solitaire'i mängima. :D:D:D

Sellest rääkides. Alles paar päeva tagasi sain aru, miks see mäng sedasi nimetatud on. :D Ja täna FML'e lugedes sain aru, miks puhhu tegelased on Kängu ja Ruu. :D:D:D Üks 47 seitsme aastane mees seletas. :D Jumala loll olen. :D See oleks küll võinud varem kohale jõuda. :D:D

Ma tahan loomaaeda. Oot... Kas Tallinna loomaaias on ilvest? :D

Two wrongs don't make a right. Miks Mulle Lily Alleni laulud meeldivad?

Going out of my fucking mind. Aga on mul veel kuskile minna?

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

mul jäi ka suu lahti kui ma seda FML-i lauset lugesin :D:D

mulle ei jõua kohale kuidas sa sellise solitaire pildi said ?
tegid mingit töötlust siin ? :D:D

-Merilyn ütles ...

Jaa. :D See oli jumala haige. :D

Ma googeldasin. :D Ma ei teind ise töötlust aga ma ka imestasin jah. :P

 

Blog Template by BloggerCandy.com