reede, 24. juuli 2009

Like a jungle drum!

MA SAAN VENNAAAAAAAAA!!!!!!!

That's all cleared up now.

Nii... Ma mõtlen, kas mul oli midagi veel... Ma arvan hetkel, et täna jääb vidjo vahele, sest mul pole ühtegi valmis. Selle eest panen kaks TQ'd.

11 ja pool tundi Harry Potterit on... Piisavalt. :D

Jaahhh... Ma lähen nüüd metsa. :D Maasikale. :D

Saan venna! Saan venna! Saan venna! Olen äksis! :D

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

niiiii äge :D
saad ka väikse veli endale xD
agajah :D lahe

Liiiiiiisu ütles ...

nii nunnu :D

-Merilyn ütles ...

Kailale: MA TEAN!!! Äääääää! :D
Liisule: Mu arust kaa :D
Cätlinile: Heips. :F Ma ei tea, mis mu blogis siis nii lahedat on. /: A noh. Kui sulle meeldib, siis loe. :D Ja ma arvan, et käi oma vanematele paar aastat pinda nagu mina. Siis võib-olla saad. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com