teisipäev, 14. juuli 2009

I'm by your side!

Keegi mulle I'm too sexy for my shirt laulu ei taha saata? Ma ei viitsi ise tõmmata, aga ma tahaks sellega vidjo teha. (A)

Jah. Tegelt oligi nii, et ma ei läind täna maale. Long story, do not want to talk about it.

Kui 22 dp'd 48sast on Ashley Tisdale pildiga, ühel on Gaga, üheksal on minu jaoks tundmatud inimesed, üks on Hermione'ga, kaheksa on armastusteemalised, kaks on riidebärndidega, üks ülejäänud viiest on Team Edward ja ühel on nerd, üks räägib kuidas ta ei saa oma parimast sõbrast aru ja kaks üritavad olla vaimuka tekstiga, kas siis võib olla, et Hey there, Delilah meeldib mulle jälle? Think about it. Get back to me and let me know. (:

Mida tähendab üldse Delilah vidjo? Ja see laul kokku panna, ma mõtlen. Noh... Ma ei mõtle, aga ma tahaks mõelda. At least i try!

Peas jookseb sadu mõtteid, mida kirjutada, aga mitte ükski neist ei jää piisavalt kauaks või ei ole nad nii normaalsed, et neist kirjutada.

Otsisin netist Opus Dei pilte. Noh õigemini sellest, kuidas nemad arvavad, et tuleb elada, et jumalale meeldida. Sinna alla kuulub palju enese vigastamist. Aga noh. Ei leidnud. Leidsin ühe pildi avasin selle, aga seal ei avanud seda. A ette tuli üks teistsugune kiri. On inimesi, kes taipavad hetkelt, mis sõna mina esimesena nägin, on inimesi, kes ei saaks sellest aru isegi siis, kui ma ette ütleks, sõrmega osutaks või puust ette ja punaseks teeksin. Siin on see pilt:
Kes mõistab, kes mitte. Oma asi suht.

Lisan veel paar pilti ja ütlen veel, et tänane TQ on Midnight Sun'ist. (:

2 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

imprint ? :D

-Merilyn ütles ...

Muidugi! :D

Jei, Ilmatüdruk! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com