teisipäev, 28. juuli 2009

The world will never-ever be the same!

Tervitusi suomimaalt. :D

Polegi midagi rääkida, sest Soome ei ole teab mis kaugel, et keegi ei teaks, kuidas asjad käivad.

Täna nägin piimapaki peal mingit pilti mingist jogurtitopsist. Peal oli kirjas VIILI. Ma küsisin, et misasi see on. Indrek seletas:"Vaata, kui piim hapuks läheb, siis vee peale koguneb mingi selline valge plöga. See see ongi." Enelin seletas:"Üks asi, mis ei kõlba süüa." Enelini seletus oli õige. Ja siis ta veel ütles, et ta näeb tihti, kuidas Soomlased seda ostavad. Soomlased on imelikud.

Sain täna kena jaki... Must... Ja teksad ja kaks pluuset. Me lähme veel poodi, kui Robert terve on.

Gerli läpparis on nii naljakas harjumatu kirjutada. Kuidagi... Birgiti omaga olin juba harjunud, Riina oma oli sama ja see on kuidagi... Harjumatu.

Ma juba arvasin tegelt korraks, et mu blogi elab vahepeal läbi oma surma, aga läks teisiti. Aga TQ'd ei tule ja layouti vahetan ka arvatavasti alles kodus ära. Oleneb, kui palju mul aega on.

Kätu. Teadsid, et Kathleen ei ole tal tegelt sünnist saati keskmine nimi? See pandi talle nimele vahele, et poisid ka tema raamatut loeks. Ja siis sai ta tegelt uue perekonnanime, aga jätkas kirjutamist J. K. Rowlingu nime all.

Robertil on juba osad sõnad selged, aga enamus tuleb välja nagu klõg-lõgõ. :D Ma kaifin tal seda häält. :D

Kena quote minult :"Jonas Brothers pole ka kolmikud." Ei saa nii olla, eks?

Muide. Tallinnas Indreku auto läks katki. Keset teed. Kui me tahtsime ümber pöörata. Nii et me olime risti keset teed. A tegelt auto ei läind katki. Lihtsalt. Aku sai tühjaks. A sadamasse saime. Laeva peale saime. Soome saime. Koju saime. Lõppkokkuvõttes positiivne.

Lähen söön veitsa ja vahin telksi. Bye!

Edit. (:

Tuiskasin Gerli arvutis ringi:

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Merka, mu Pätu suri ära :( See pisike kirju kutsu, kes tibu vanaema juures oli.

-Merilyn ütles ...

Oh sa vaene väike. Tunnen kaasa, tups. Kurb. ):

 

Blog Template by BloggerCandy.com