kolmapäev, 8. juuli 2009

Do what you want like nobody's watching!

Ma vihkan veidike aega krõpse. Öäkk!

Ma arvan, et ma ei ole just sõbralikem inimene siin maal. Aga Jon Lajoie on minu mentor. Ma arvan, et enamus teist teab, mida ma mõtlen selle all. :D Selles suhtes, et...
Päris värskendav oli teada saada, et keegi kuulab minu raamatunõuandeid. :D Selles suhtes, et ma täiega soovitan seda Diamondsite raamatut! Hullult nagu!

Ütle seda Lillekale. :D Juhul, kui sul on suitsiaalsed mõtted, that is.
Ma ei jaksa oodata kuuenda osani. Kui kaua veel? Mm... Las ma arvan... KAUA! Aga mina ei ole närvis.

I absolutely love her, when she smiles.

Ma sain Da Vinci koodi! Tänan, Kätu. Jei!


Ma lähen kleebin mõne lehe. :D

3 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

Kui sa räägid sellest millest ma arvan et sa räägid siis ma läksin eile täiega närvi kui vaatasin millal tuleb 6. osa juba ja see on nagu kohe ja ma nägin mingit klippi ja ma olin närvis. Ma nii tahaaaaaaaan!!

Kaili ütles ...

ma ikka kuulan su nõuandeid :)

-Merilyn ütles ...

Omfg. Kui Kätu mulle sellest rääkis, siis ma läksin ikka päris äksi. :D Nagu... Tegelt suht varsti juba saame näha. Aga ma ikka ei jaksa oodata.

Jei, Kaila! :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com