laupäev, 11. juuli 2009

Now the lesson's learned.

Suvel ei ole ma näinud meie klassi tüdrukutest aint Keithyt.

Peaks mainima, et tänane oli üpris masendav. Ahjaa. Ja kui sulle ei meeldi siis... ÄRA TULE!

Jagan teiega kahte vidjot, mis ma just jutuubist leidsin. :D Tegelt pold youtube nendega seotud, aga noh. Mõte jääb, eks? :D





Ja ütle sa mulle ainult, et sa ei naernud. Kasvõi korragi. Kindlasti oli mingil hetkel naljakas.
Miks ilmaennustus? NM!Haha. :D Ütle, et sa ei leia nalja. :DTahaks ka seda dušigeeli. :D Saaks ka sädeleda veitsa. :DHell yeah, Leah!

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

jaaaa . ma lugesin ka just seda FMLi ja ma olin ka täiega, et " tahan ka seda " .
nii vinge..
siis ma ei saaks ka käia päiksekäes

ja mul oleks saladus..

anoh :D
mis seal siis ikka :D

-Merilyn ütles ...

:D:D A saaks ikka. :D Mõned lihtsalt kräshiksid autodega. :D

Kaili ütles ...

ou misasja:D
miks seal pildil on dinosaurus puu taga? :D

-Merilyn ütles ...

Sest see on Jurassic Twilight. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com