neljapäev, 23. juuli 2009

Did you miss me?

Aaa yeah! What? What? Merilyn is right back in this, Bitch. :D

Jah. Olen kodus. Kui kauaks? Mingiks paariks tunniks, siis lähen Kätu juurde filmiõhtale, homme vaatan oma tupsu Jassut ekraani pealt. Vb saan teada, kas ta on Jassu või ei ole. :D Peale seda nagu ma juba öeld olen lähen Tallinna ja siis Soome... Ja siis Rammale tagasi. Hell yeah.

Mul pole ühtegi vidjot homseks. Aga mul õn mõte. ;)

Ma nägin täna öösel unes retsimist. Väga kahtlane oli. /: Sest me olime umbes nii esimest päeva koolis ja tüübid hakkasid kohe täiega retsima. Meil oli miskipärast esimesel päeval keka tund ka. Ja ma peale kekat vaatasin, et hakkame juba kuskile minema ja siis ma vaatasin, et ups, ma peaks vist dressid ka ära vahetama. Läksin riietusruumi ukse taha ja Asko seisis seal. Te ei taha teada, mis tal seljas oli. Igaljuhul. Ta seisis tüdrukute riietusruumi ukse ees ja ma läksin siis korraks võimla kaudu. a võimlas olid retsitavad ja hullult tõmblesid seal mingi träna muusika saatel. Wtf? Ja siis ma läksin küsisin Askolt, et kas ta laseb mind riietusruumi riideid vahetama. Lasi mind sinna sisse ja siis hakkas tulega vilgutama. Misasja? A siis ma vahetasin riided ära ja tulin välja teie juurde. Seisite seal... Võimla kõrval. Ootasite seal midagi. Ja siis tuli Anni. Mingi kahtlase valge limuga. Misasja? See oli selline... Väike. Ja rattad olid nagu prügikastidel on. Ja kui seisma jäi, siis pidi igaks juhuks ratta alla panema mingid toikad, et "auto" edasi ei liiguks. Egle-Riin tuli vaatama, muidas meil tehtud oli, et ta saaks oma auto ka seisma panna. Tüüp vaatas terve auto läbi. Nii seest kui väljast. Rohkem ei mäleta.

5 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

welcome home twilighter :)

-Merilyn ütles ...

Jei! Good to be back. (:


Muide. Tõin maalt ühe Videviku kaasa. :D

Kaili ütles ...

haahaaa, hea unenägu :D:DD:D

רבקה ütles ...

ühe aint vä :S

-Merilyn ütles ...

Mu unenäod on jah head. :D

No ma ei leid rohkem.

 

Blog Template by BloggerCandy.com