neljapäev, 2. juuli 2009

Why can´t you see?

Selles suhtes, et ma olen Riina pool ja Quote jääb selletõttu ära. Nuuks, ma tean. Homme saate kaks. Kui ma saan homme arvutisse. Eile pold kodus netti. /:

Teate? Mul on siiski vist tõsine plaan kasvatada kolmkümmend naela muskleid juurde nagu T.L. Või siis teine variant on see, et ma tahan, et mul oleks meie klassis kõige suuremad biitsepsid. Üks kahest. Miks? Kohutavalt palju heinategu. Kujuta nüüd ette, et ühe mm.. Aluse? peale mahub umbes sadaviiskend pakki. Tõstad need kõigepealt maast alusele. No mina tõstsin pooled, issi teised pooled. Ja siis sõidad veits ja tõstad jälle nii umbes pooled või natuke rohkem lakas oma kohale. Laod ikka riita. Ups. Puid laotakse riita. Kuidas heina üldse laotakse? Virna? Hunnikusse? Vist ikka riita. Ah, ma ei tea ka. Noh. Igaljuhul osad laod, osad loobid. Mis vahet sel on kuidas? A jah. Biitseps on suur.

Lähen täna Miiaga järve äärde. Jei! Ma loodan südamest, et ma ei pea seal vette minema. Oeh.

Ahjaa. Videoideid?

Edit. (:

Naljakas on istuda siin läpsi taga ja vaadata otsa Alexander Rybakile. :D

Päris positiivsed uudised.

Miia vaatab multarit, kus üks naine trimmedab, mees õpetab ühele poisile freesimist, naine istutab puud, mees ja poiss loobivad seemneid. Multaris on neil tüüpidel kevadvaheaeg. Misasja nagu? Kes tahaks oma kevadvaheaja veeta mulda freesides? Mnjah. Nemad.

Teate, mis on päris numps? Riinal on seitse kutsikat. Jumala vinged titad. Selles suhtes, et paar tükki lutsutasid enne mu näppe. (: Ma armusin ära. Sry.

Miss u much.

Edit. (:

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com