esmaspäev, 13. juuli 2009

No one knows what the future holds.

Eelmis TQ'iga... Seonduv pilt:
Haha. :D

Tegelt ma lähen homme maale ja blog jääb mõneks ajaks tühjaks. Ma pean täna vidjosid vorpima igaks juhuks. Ja reedeks [igaks-juhuks] teen täna posti valmis vidjo ja TQ'iga.

Ma avastan iga päev, et ma ei oska siia midagi kirjutada. Noh selles suhtes, et... Mu tekstil pole nagu erilist mõtet. Ma ei kujuta ette, mida ma mõtlen, kui ma seda paari aasta pärast loen. Misasja nagu? Mismõttes ma olen siuke igav.

OMFG! OMFG! OMFG! Mida ma siit essana nägin? :D

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

MEYER CORIDINAD FERDINAD
MUL LEMMIK KIRJANIK(l)(l))))
jee
ok
tegelt :d
norms
su blog rlz
tsau :D

-Merilyn ütles ...

Conrad siiski. :D A jah. Ikka... Kes ta on? :D

Miks mu blog rlz? :D
Tšau. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com