reede, 31. juuli 2009

I don't have feelings, 'cause feelings are gay!

Robert nuttis eile õhtul. Läksin magama. Kõigepealt läksin ja ütlesin talle head-ööd. Tegin talle musi, ta lõpetas jonni, tegi mulle musi, ütlesin, et ta teeks mulle kalli, kallistas mind. Ütlesin, et ta naerataks mulle, naeratas. Ma ütlesin Enelinile ja Indrekule ka head ööd ja hakkasin minema. Robert nuttis jälle.

Tegelt kui te ainult näeksite, kuidas ta naeratab. Ta tõmbab nina krimpsu ja ajab hambad paljaks. Cutest thing! :D

On kuu viimane päev. Vahetan template'i siiski kodus. Liiga palju mässamist.

Te ei kujuta ettegi, kui suurt puudust tunnen ma oma TQ'dest. Oeh-jah. Vähemalt on tee, mida ma joon, nimi Twinings. See on ka natuke nagu... Algus vähemalt.

Paar päeva tagasi, kui Robert haige oli, käisid nad arsti juures Müürmäel. Haigla on kohe kaubanduskeskuse kõrval ja me Maretiga läksime poodi. Anttilast leidsin väikese raamatuosakonna. Twilighti pold. The Host oli. Aint et Soomekeelne. Kergelt mõtetu mu jaoks või jaa?

Nüüd tuli jälle meelde. Laura? Loed veel? Pole suga ammu rääkind... Tahtsin seletada. Vb sind kotib, vb mitte. Vaata... Või loe... Kunagi ma andsin sulle lugeda ühte asja... Ja seal oli ka üks Laura. Kirjeldasin teda kui tüütut. A see ei old sina. Mul oli vaja ühte ilusat Eesti nime, mis sobiks teisega kokku. Olin valmis saand ja siis mõtlesin:"Pekki! Ma ju tean ühte Laurat!" A ma ei viitsind siis enam ümber vahetada. Niiet.

Proud owner of green jeans.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com