teisipäev, 7. juuli 2009

What? What? You got a problem with this?

Ma lubasin endale suve algul, et ma ei maga enda suve maha. Kell oli 15.40 kui ma täna voodist tõusin. Enda kaitseks võin öelda, et ma olin siis juba tubli neli tundi kindlasti üleval olnud! Ma lihtsalt... Lugesin raamatut. Läbi sain! (:

Kätu tead? Vaata see mees pani ennast lõpus põlema, eks? Tead, miks ta seda tegi? Tead, miks ta Paavsti-poisi ära tappis? Ta sai teada, et Paavstil oli poeg. A need vaimulikud elavad ju tsölibaadis. Ja ta vihkas ka seda, et Paavstile meeldis teadus. Jumal ja teadus olid teineteise vastased enamike silmis. Ja siis ta süstis Paavstile liiga palju tema rohtu ja siis tappis ta ära. Ja siis lasi tappa järjest kõik neli preferitot. A lõpus, kui ta arvas, et terve maailm armastab teda, siis see mees, kes konklaavi juhendas seal ütles talle, et Paavst ei patustanud kunagi. Ta hoopis armastas mingit nunna Mariat ja nad tahtsid saada last aga mõlemad elasid tsölibaadis. Ja siis kunstliku viljastamise teel jäi Maria rasedaks ja sai lapse. Paavst-poiss ei tohtinud kunagi oma last ega naist vaatamas käia. Oli selle peale kariemosi. A siis kunagi kuskil kirikus, kus see poiss oma emaga palvetamas käis, plahvatas pomm ja ta jäi ellu. Siis Paavst võttis ta enda kaitse alla. Mis siis, et ta siis Paavst pold. Ja kui temast sai Paavst, siis sellest poisist sai Camerlengo [kammerhärra] ja siis ta sai teada, et Paavstil on laps ja siis ta tappis Paavsti ära ja... Noh. Sellest ma juba rääkisin. Ja siis ta kavatses Nekropolis ära surra aga ta mõtles Jeesusele, kes hullult kannatas, võttis välgumihkli ja läks Peetruse kiriku rõdule. Enne seda oli ta teinud ennast kokku selle asjaga, mis neil küünalde sees põles. See oli mingi kahtlane asi, mis oli kokku segatud petrooleumist, mingist parfüümist ja mingist ainest, mis põletab. Noh. Ta tegi ennast üleni sellega kokku ja siis läks rõdule oma rahva ette. Kõik hullult hõiskasid ja siis ta pani ennast põlema. Päris rääm.

Tead, kuidas Maa tegelt suri? Esimene preferito ma mõtlen? Ta kaevati vööst saati mulla sisse ja topiti mulda kurku. Ta lämbus ära. Ja filmis vaata see Vee-mees jäi ellu. Raamatus ei jäänud. Filmis see tapja plahvatas, raamatus ta visati Valgustatuse kirikust alla. Iseenesest on raamat vaimustav!

Eile öösel tahtsin piibli läbi lugeda. Selle sinise lastevariandi tegelt. Huvitav, kust ma selle saaks? Täna hommikul otsustasin, et loen järgmisena läbi Da Vinci koodi.

Ma ei saa inimestest aru. Inimkonnast üldiselt. Ja veel ei saa ma aru msn'i inimestest. Selles suhtes, et kui mu nimi on "-Merilyn on õues. Räägime hiljem." või "-Merilyn & Maret vaatavad filmi. Räägime hiljem." või "-Merilyn on eemal. Talk to you whenever." ja mu staatus on Away/Busy, kas siis on mõtekas tulla minuga mingit lampi juttu rääkima. Mingi à la "mis õues teed?" "kas on ka hea film?" No jeez! Kas pole mitte way tooooooo obvius, et ma ei saa rääkida sellel hetkel? Jeez, people!

Ma tahtsin näidata paari lahedat pilti. (: Pekkis on see, et ma ei mäleta selle tüübi nime... Bernini oli autor, aga ma ei mäleta teose nime. /:
See pilt. See on mingi... Kas ta ei olnud mingi Teresa või midagi sellist... Ma ei ole kindel seega ma ei ütle rohkem midagi.

Lugesin raamatu päris algusest, et Illuminatide tee on ikka veel alles. Tahaks selle läbi käia. Nüüd ma küll tean nagu, kus miski on, aga tahaks seda siiski oma silmaga näha.

Ps. Kellegil 50 kroonist on? Selle peale on üks illuminaatiline kujutis. Ma täpselt ei mäleta jälle mis see on, aga see on seal peal olemas küll. (: Või siis mingi teema Illuminatidega oli. Ma parem olen vait, sest ega ma täpselt ei mäleta.

6 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

huvitav huvitav

-Merilyn ütles ...

Interesting as hell. :D

Pänsu ütles ...

Omg, vähe mööda panid siis selle filmiga. Ja see tont, kes end põlema pani, on tont. Haige. Ma võin sulle da Vinci koodi laenata. :D Mul kodus on :D Päris minu oma ;D Lugesin korra läbi ja oligi kõik :/ A seal on ka veidi põnev :D

-Merilyn ütles ...

Oh. See oleks perfektne, sest ma ei saanud seda raamatut. /: Masendav. :D A noh. Film on üpris normaalselt tehtud. Kohati on küll mööda, aga noh... Raamat on alati parem, kui film. (:

Maarja ütles ...

50 peal on vabamüürlaste sümbol. esipoolel on üks hoone, mille peal on nn. "kõikenägev silm". ehk siis kolmnurga keskel asuv silm.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/EEK-50krooni-front.jpg

-Merilyn ütles ...

Mhmh. Vot see oligi. Ma täna nägin. A teema on Illuminatide teema on siiski sees, sest Illuminaadid imbusid igale poole sisse. Nad nagu... Olid igal pool võimsates asutustes ja vabamüürlaste seas ja pankades ja värkides.

 

Blog Template by BloggerCandy.com