esmaspäev, 6. juuli 2009

Kebab lendab.

Või noh. Vist ei lenda ka.

Minnee! Keegi mulle 149 krooni ei taha lambist anda? Ma tahaks raamatut. Maximas müüakse Dan Brown - Inglid ja Deemonid. Päris vähe ei tahaks seda raamatut ju. Pekki noh.
Hullult tahaks seda. Mul isegi on raha aga ma nagu ei raatsi osta. Ma ei teagi miks. Olen loll. Ja muide. Vene keele fännidele on see raamat ja vene keeles! Jei!, eks? Selles suhtes, et ma peaks hoiatama, et kohati on suht... Spetsiifilised[?] sõnad. A küll te hakkama saaksite. (:

Mina olen oma raamatuga umbes poole peal. Loodan, et varsti saan läbi. Muide. Kätu teab. olin raamatus just selle koha juures, kus nad leidsid esimese laiba. "Earth". Noh. Ma tundsin, kuidas mul hingamine kiirenes ja hullult nagu ootasin. Täiesti lõpp. Nii põnev oli!

Positiivne uudis on see, et London to Brighton on 75% laadinud. (:

Keegi teha ei viitsi midagi? Ma pole teid nii ammu näinud. ):

Mul on tunne, et ma võiks praegu magama minna ja siis magada homme hommikuni. Nii uni on. /: Jumala kahtlane on olla. /:

See aeg, mis meie kaalul patareisid polnud... Ma olen niiiiiiiii suure protsendi rasva endale kogunud. NO MIDA? Ok. Ma tean, et teid ei koti. Olen vingur-pingur, mis seal ikka.
Kih-kih-kih. Huvitav küll, millisest kohast see lause pärit on? (6)

Edit. (:

Kellele ma peksa annan?

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

omggg MERKAA. twilight lööb meelega üle mu pea lained.. sõrmed iseenesest käsivad kirjutada youtube´i otsingu lahtrisse ´new moon´ ja sõrm lihtsalt liigub entri poole.. ja siis piinan end nende intervjuudega kust saab niipalju infi. ja üldse i miss our twi-converstations mega badilt :((((

ja see pillowi koht on P A R I M !!

faking fakkk ma täna avastasin, et ma illllllllllgelt armastan TWILIGHTI ja minu Edwardit!
musii ta pihta kus iganes ta poleks...

ja Kristen Stewart on lollakas, et ta lasi movie awardsidel Robi musi üle.. mingi miljon eite oleks tahtnud ta asemel olla..

ja pean tõdema, et tunnen väikest crushi ka Jacobi vastu..
TA ON NIII NUNNUKAS..
ja lähen närvi, et mingi lollakas Selena Gomez ta ümber tõmbleb.. ma VIHHHKAN SEDA EITEEEEEEEEEE MA VIHKANN


ok ma ei tea läksin vist hoogu

ok puh-bye =))

Kaili ütles ...

haah, hästi Rebeka :D

see on nüüd küll nali, et ralli ära jääb :D
sa oleksid sinna läinud tööle?

-Merilyn ütles ...

Ma tean mida sa tunned. Ma niiiii palju hoian tagasi ennast, et ma kõikidele pinda ei käiks oma Twilight jutuga. Sellistel hetkedel ma mõtlen "Ma ootan Rebeka ära. Varsti. Kunagi. Ootan Rebeka..." A ma ei youtube'i NM'i. Ma isegi mitte ei guugelda seda. Ma lihtsalt ei suuda. Ma kardan, et ma läheks lihtsalt hulluks.

See on jah. :D HEA! Lihtsalt... :D:D

Ma ka hullult armastan Twilighti, aga mitte Edwardit. :D Kuigi... Ma saan temast aru ja ei vihka teda.

Misasja? Millest sa räägid? Mis movie awards? Millised?

Kui sul Jake'i vastu kerget crushi pole, siis sind pole olemas. :D Miks sa Selenat vihkad? Las ta olla! Oleme õnnelikud Taylori üle. Tal on vähemalt keegi. :D

Hoogu? Sina? Ei! Kindlasti mitte! :D


Arvatavasti oleks saand jah rallile, aga noh. Kui ei, siis ei. Värdjas majandussurutis rsk! Ja see ei ole üldse naljakas, Kaili! Jumala peksa andmist väärt asi!

 

Blog Template by BloggerCandy.com