kolmapäev, 21. aprill 2010

Are you out there where the rainy days begin?


Las ma tantsin tammekene by PÜG Segakoor.

Üle Vee by Seltskond.

Ei ole ju feil, Kaila. Ei ole ju?
Ma tahaks päris palju öelda, aga midagi ei ole öelda...

Ps. Need vidjod võib varsti vb Mareti tuubist leida. (: Need ja teised teie laulud ja tantsud, for that matter.

Ps. Kuradi kaua laevad need vidjod ikka.
In some cases you should.[POW]

6 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

"Las ma tanDsin Tammekene" on ja ma arvan et ... Aaah, aah, aah, Peegel!

-Merilyn ütles ...

Ise sa oled tandsin. Ema sul tandsib.

Ma arvan, et naerukrambid. :D

Liiiiiiisu ütles ...

aitäh Merks ma saan ka natuke kevadpeost osa :)

Anonüümne ütles ...

No aga miks siis seal slaidi peal ja kaval pirjas oli "Las ma tandsin tammekene" In Your Face!!!!!!! :D

-Merilyn ütles ...

Liisu, oota. :D Varsti saad Mareti tuubist rohkemat näha. ;D

Ma ei tea enam mida uskuda.

Aah-aah-aah-peegel!

Kaili ütles ...

see pealkiri on täiesti õige :D
tandsime tandsime.

 

Blog Template by BloggerCandy.com