neljapäev, 15. aprill 2010

Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis

Nüüd siis tead. :D
Peaks mainima, et Rebeka juures oli väga tore. Ikka... Mm... VÄGA TORE!

Also:Teisi pold. Zors.

Have a nice trip, Rebeka!
I shall enjoy it!

7 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

ohoh :d
mind on terve maailm täis :D:D
..peaaegu

רבקה ütles ...

how about me :O

mmh normal eit :D


igastahes thanks dude

-Merilyn ütles ...

Oled küll, jah, Kaili. :D


Sind ei ole, Rebeka! Rebecca'sid oli umbes miljon seevastu. :D

Võta heaks, dude.

Liiiiiiisu ütles ...

Mul siiamaani see helin :) nummi on, aga ma ei kuule seda aga mis seal ikka.
haha ma olen aafrikas,
aga mulle meeldis ka Rebeka juures :)
hea blogi ka sul muidu ;)

-Merilyn ütles ...

Awesome! Täiega hea laul on see. Ja mulle tegelt meeldiks ka, kui ma oma helinat tihemini kuuleks. Aga mis seal ikka. :D

Kellele ei meeldinud, peaks küsima. :D

Tänks. :D Sul ka. :P

Liiiiiiisu ütles ...

Ma mõtlesin pigem seda et see on liiga vaikne laul :D aga noh sinu variant sobib ka :D
ja alati ei pea ka viisakas olema :D:D

-Merilyn ütles ...

No seda ka jah... :D Telefonihelinana ma ei olegi seda proovinud ja ei oska selles suhtes kaasa rääkida. :D

Ja viisakas võib ju ikka olla. ;D

 

Blog Template by BloggerCandy.com