neljapäev, 8. aprill 2010

Parce qu'on sait jamais.

Today in Spanish class, I finished early and asked if I could run an errand for my teacher. The wrote a note, and told me to run it to room 231. On my way, I read the note and it said "Your class is for losers." Thank you Mrs.Munn, for being the most brutally honest teacher. MLIA

Niisiis... Jah.Muide! Mitte, et sind kotiks, aga ma sain Firefox'i tagasi. See on küll eestikeelne ja vajab harjumist, aga palju kodusem on olla! Tab'id on mul ja puha. Oeh, ma armastan Tab'e! :D
Omari tõin tuppa. :P Päris tore oli ringi kihutada. Tehkal muide on lahe... Piknikku keegi?
Hehe. Mulle meeldivad need pildid. Ja muidugi kõik ülejäänud pildid meie tripist kaa. Näiteks:
'Cause it's nine in the afternoon!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com