teisipäev, 27. aprill 2010

You are my waking dream

You're all that's real to me
You are the magic in the world I see

Palju õnne sünnipäevaks Kailile.

You are the prayer I sing
You brought me to my knees
You are the faith that made me believe

Kümme asja, mida teha, enne kui 18 saan: [Aega on kuni reedel kell saab 20:52]
1. Värvi värviraamat otsast lõpuni täis.2. Loe läbi üks lasteraamat.
3. Vaata hommikusi multikaid.
4. Mine seelikuga kooli.5. Kirjuta üks blogisissekanne lastele [as in muinasjutt]
6. Punu kaks patsi lisaks seelikule, mis sul koolis seljas on.
7. Joonista vesivärvidega üks pilt.
8. Söö hommikust putru tehes dinosauruse häälitsusi. [Rawwrrr! Om-nom-nom.]
9. Palu emmel endale unejuttu lugeda.
10. Söö iga allesjäänud päeva kohta kaks pulgakommi. [6]


Dreams on fire
Higher n higher
Passions burning
Right on the pyre

Ja kui olengi lapsik?

Once far, forever yours
Give meAll your heartDreams on fire
Higher n higher

Vähemalt ei ole ma ainuke, kes fail on:

No fence, though.

You are my ocean waves
You are my thought each day
You are the laughter from childhood games

Ma tahtsin täna issi käest küsida autos, et kas ta oleks nõus, kui ma tätoka teeks, aga ma kartsin, et ta sõidab majja sisse ja ma parem olin vait. Lasen emmel natukene enne eeltööd teha.

You are the spark of dawn
You are where I belong
You are the ache I feel in every song

Eelviimase aasta viimane kuu hakkab laupäeval. Kas te ei leia, et see on hirmutav? Mina leian.

Dreams on fire
Higher n higher
Passions burning
Right on the pyre

Mul oli öelda nii palju, aga kirja sai nii vähe...

Once far, forever yours
Give me
All your heart
Dreams on fire
Higher n higher.

4 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

mu meelest on niii hirmutav.. ma täna vaatasin seda 12 soovidevalsi vidjo ja mõtlesin, et kui aastapärast meie seda tantsime ja pärast kuuleme 'viimast koolikella', siis ma hakkan lihtsalt nutma, seda kurb on.
ma vist koguaeg tahaks nutta, sest see läbi saab. kurb aga samas jee.. ei.. kurb ikka rohkem!

-Merilyn ütles ...

Kurb on ikka rohkem, jah. Ja ma kujutan ette, et ma hakkan ka vist ulguma siis.

Liiiiiiisu ütles ...

no fence indeed..

-Merilyn ütles ...

Jõhker, eks.

 

Blog Template by BloggerCandy.com