laupäev, 10. aprill 2010

Miks?

Miks oled sina toas, kui õues on nii ilus ilm?
Miks olen mina toas, kui õues on nii ilus ilm?
Miks piim otsas on?
Miks teisi kedagi kodus ei ole?
Miks ma väsinud olen, kuigi ma magasin pea 11 tundi?
Miks mu juuksed ikka veel niisked on?
Miks ma ripsmeid ei värvinud?
Miks ma oma juukseid roosaks ei värvi?
Miks sa oma juukseid roosaks ei värvi?
Miks ma ei tegele millegi kasulikuga, vaid blogin?
Miks ma juba ei ole Omariga õues?
Miks sa seda siin loed?

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

sellepärast, et ma koristasin just terve vannitoa ära ja vajasin korraks hingetõmmet ja tahtsin näha kas keegi siukse ilmaga blogib (sain oma vastuse) ja nüüd juba jooksen õue lehti riisuma... jaa avemariat kuulan praegu.. F.Schubert "Ave Maria" lugu nr 1 see.. ja nüüd lähen.. tsau

-Merilyn ütles ...

Mina olen toas, sellepärast, et ma just enne blogimist käisin pesus ja ma ei tahtnud minna niiskete juustega välja, ükskõik, kui soe seal ka ei ole, sest ma otsustasin ikkagi uisutama minna. Isegi GG vaatasin, et juuksed kuivaks ja nüüd lähen ka õue. Ma kuulan Sum41- With Me. Ka väga awesome lugu.
Ma arvan, et sa oled väga tubli, et lehti riisud ja vannituba koristad. Oleks minul ainult viitsimist. Aga nüüd lähen mina ka. Uiskama. Tsau.

 

Blog Template by BloggerCandy.com