kolmapäev, 28. aprill 2010

Two down, four to go.

Lollipops I mean. ;D
Ma tunnen end... Õnnelikult. Ja vabalt.

Lihtsalt arvasin, et tahad teada. Sellel ei ole mingit pistmist mitte kellegiga teist, sest ülla-ülla, eks, aga te ei ole mina. Ma ju ütlesin, et ülla-ülla. Aga ma ei tea. Kui me Alissaga poest tulime, siis ma mõtlesin, et tegelikult olen ma õnnelik. Ma ei tea miks. Tuli lihtsalt selline tunne, et olen õnnelik. Lamp olen, ma tean. Aga ikkagi.Täna oli koolis tore värvida, eks? Eks? Ikka oli. :P
Work in progress. ;D
Done! Minu ja Maarja ajaloo tunni töö. :D Jõhkrad ajaloolased oleme ikka. Aga vähemalt oli endal lõbus. ;D Ja loss tuli ka ilus. Ja me peaks ikka metsa elama minema, sest metsas on toitu ja linnas mitte.
A eks ma kirjutan oma inka essee ja teen mata ülesanded ja värvin kooli ära, sest keegi teine ei taha seda värvida. Ja... Mmm... Loen ka vist natuke. Aga teid siin enam ei piina. Mine ja naudi... Elu, toitu, õhku, und, telekat, muusikat, mida iganes sulle ka ette ei jää. Naudi kõike.
It's too late to be a pessimist. [Eks ju, Kätu. ;D]

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com