neljapäev, 29. aprill 2010

Vennad Joonased.

Maret ei teadnud, mis asi mullet on. :D Ma näitasin talle: Nii on. Mullet on lahe. Sa ikka pead minuga nõustuma, jah. Liiga lahe, et üldse olemas olla, mu arust. Peaks endale mulleti lõikama... Okei. Olge rahulikud. Mulleti lõikamist ei paneks ma isegi mitte listi miljon asja, mida vaja teha, enne kui suren. No ei paneks lihtsalt. Sa ka ei paneks. Ükski normaalne inimene ei teeks seda. Aga samas... Kui sulle ikka väga meeldib mullet. Või kui sa ikka oled Dima Bilan, siis on pekkis ja siis sa oledki mullet ja jäädki mulletiks. Nii on. Tegelt on Dimal veel mingi lootus, aga Ivan Bilaniga on küll kõik metsas. Lihtsalt kõik on metsas. Sõna otseses mõttes metsas. Juuksed on metsakasvanud.

Knock-knock.
Who's there?Sound.
Sound who?
Sound Freedom.

Hahahahahahahaaa! :D :D :D :D :D :D :D :D :D Ma vist liialdasin smailidega... Aga pekki temaga. Ma lisan veel mõne naljaka pildi ja siis ei ole smaile liiga palju. ;D Mattis ei ole huvitatud.
Ma tahtsin teile rääkida. Tegelt... Näidata. Mu Page Counterit. Jõhker. Maret arvas, et USAst on mingi sada vaatajat ja ei lubanud mul tema räämakaid siia panna, mis tegelt ei ole räämakad, aga pekki temaga. Muide. Ta lubas minust orksi mingid räämakad panna, so ärge siis imestage, kui orksis imelikku mind näete... Pealegi raudselt on pool orksi mu räämareid täis, aga mis seal ikka. Teema juurde tagasi. Tšeki seda kino:
Estonia 5531 (49.63%)
Unknown 3007 (26.98%)
United States 1574 (14.12%)
Finland 253 (2.27%)
United Kingdom 181 (1.62%)
Canada 170 (1.53%)
Australia 127 (1.14%)
Germany 56 (0.50%)
Norway 55 (0.49%)
Poland 41 (0.37%)
Netherlands 39 (0.35%)
Sweden 32 (0.29%)
India 31 (0.28%)
France 26 (0.23%)
Spain 22 (0.20%)
Aru saan ma Poolast, sest seal ma kirjutasin blogi... Aga nii palju ma seda ikka ei refreshind ju? Ei Refreshind. Ja Soome on ka mõistetav. Seal kirjutasin ma ise ja Maarja ja Rebeka ka vist. Ja ma ei imestaks, kui Gerli oleks paar korda vaadanud. Aga USA? India? Hispaania? Prantsusmaa? Miisaaasjaaa? Muidu on norm.

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

varsti tuleb üks Iisrael ka sinna listi, ma lubasin ju :D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D Ma täiega ootan seda juba. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com