esmaspäev, 26. aprill 2010

Shrimp.

Rebeka, kas tead mis juhtus, kui mina koju tulin täna käsitööst? Ei sa tea. Maret kutsus mind endaga kaasa tahatuppa, kuigi minul oli pissihäda. [Vajalik info, ma tean.] Aga igaljuhul kutsus ta mind tahatuppa ja käskis istuda toolile, sest oli leidnud uue eklipsi treileri. Ma ütleks, et NM'i treiler oli umbes kümme korda parem. Aga see on ainult minu arvamus, eks? Ütle mulle enda oma ka:Today, my brother and I invented a new game. It involves keeping your tongue stuck to the roof of your mouth while trying to hold a normal conversation with your opponent without laughing. The most fun words and phrases to say were 'cauliflower', 'exterminate' and 'my life is average.' I know you're all dying to try this now. MLIA Ma üritasin küll. :D :D :D :D Kuradi naljakas. :D :D

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

heh ja ma lootsin palju paremat trailerit :(

Kaili ütles ...

kas ma võin ka oma arvamuse öelda?
nagunii võin, ma ei hakka küsimagi tglt.
nii. minu arvates on see norm treiler. ma usun küll, et see tuleb põnev osa ja igast efekte :)
sest mina nt natuke pettusin new moonis. kuna kõik rääkisid sellest nii ülivõrdes, siis ma ootasin ka midagi ülimat, aga kuidagi nagu.. puudu jäi midagi.
vot nii :D

have a nice day ! :)

Liiiiiiisu ütles ...

:D Ma avaldan ka arvamust.
See treiler pole mu meelest nii hea kui üks teine, seal on nii nunnu lõpp: im gonna fight for u until your heart stops beating :):):):) litterally
Muidu mulle meeldib rohkem kui ma arvasin, ma mõtlesin et tuleb keskpärane ja igav aga praegu tundub küll põnev, ootan juba :D
http://www.youtube.com/watch?v=sTGDxv60t94&playnext_from=TL&videos=fUfVnAAral8&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-2r-6-HM

-Merilyn ütles ...

Ma ka, Rebeka. Ma ka.

Arvamuse avaldamise koht ongi siin, Kaili. Ja usu mind. Mina olin ka mingil määral pettunud, aga siiski oli NM päris hea. Parem kui Twilight igaljuhul. :D Ma usun ka, et tuleb põnev, aga ma ei tea... Eklips ei olnud kunagi mu lemmik osa. Liiga sündmustevaene mu jaoks. Aga ma usun, et film tuleb ikka hea.
So shall I do. :D

Tee seda, Liisu. :D Kas seda treilerit ei olegi mu blogis old? Ma olen seda igaljuhul näinud ja mulle meeldis ka rohkem. See Jake oli niiiiiiiii nunnu seal lõpus... Oeh..

 

Blog Template by BloggerCandy.com