laupäev, 24. aprill 2010

Tädi Me-in!

Olen küll, jah.

Ma peaks mainima, et kaheksa alla kaheksa aastast last hiljem olen ma ikka päris väsinud. Mattis, Brittel, Ingeri, Alissa, Indra, Hardi, Miia ja Maribel. No oli küll väsitav, jah. [G. Verdi - Hertsogi Aaria ooperist Rigoletto] Selles suhtes, et uskuge mind. Kui neid on nii palju, siis suudavad nad päris tõsist lärmi teha. Mis mulle meeldis though, on see, et kui Jassu ühekorra kurb oli, siis ma võtsin ta sülle ja vaatasime koos telksi. Foo Fighters'i The Pretender hakkas MTV2'es mängima. Terve selle aja mängisin Matuga õhukitra ja erinevaid tantsuliigutusi ja värki. Ta oli tasa vähemalt. Ja mulle hakkas see laul uuesti meeldima. Oh well...
Olen ootšen happy Sigridi pärast, kes oma koolisõidu edukalt läbis. (:

[Ajaxi laul. Caremenist. Habanera... Oota... G. Bizet - Habanera ooperist Carmen] At the dinner table today my sister and father were arguing about who loved mom more. The argument escalated to the point that my sister tried to win it by shouting "oh yeah? well you were never in her!" My sister then learned how babies are made. I shall laugh indeed. :D :D :D :D :D
Täna olin köögis ja tegelesin millegi segamisega, ma arvan, kui Alissa teisest toast hüüdis:"Tädi Me-in!" Ma olin suht imestunud. Ta ei ole mulle veel mitte kunagi 'tädi' öelnud. Mitte kunagi. Emme kuulis ka ja ta arvas ka, et see oli natukene naljakas. Oh well. Mulle täitsa sobib. (:
Ma olen täna ainult kaks tassitäit piima joonud. Oeh. Aga ma hetkel ei taha ka rohkem. Kuigi ma imestan, et nii vähesega hakkama olen saanud. Oh well. Koolis on aega juua küll ja küll, eks, Kaili? Hehe.

Teate... Ma ei ole küll ammu kirjutanud ja päris palju oleks vist öelda, aga samas... Ma olen ikka kuradi väsinud ja musa on vaja veel kuulata. Hehe. Musa on vaja kuulata. Ma vist saan omaette sellest aru aga samas nagu ei saa ka..

Sleep deprivation.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com