neljapäev, 12. juuni 2008

Alias. :D

Eile oli mata eksam ja Margreti sünnipäev. Mataeksam tundus mulle suht kerge. Ma oleks pidand nelja saama, aga noh. Mis seal ikka. Kolm on ka hinne. Tegelikult on masendav veits. Ma ju tahtsin nelja. Persse see. Mata eksami ajal hakkas vihma sadama. Järsku nägin, kuidas lamp plinkis ja siis hakkas müristama. Sain aru, et asi ei old lambis vaid välku lõi. Niice. Mulle täitsa meeldis. Mu emme tuli pärast järgi mulle ja Maarjale. Enelin oli kaa. Läksime maksi. Seal läks korra elekter ära, meil Maarjaga oli niiiiii naljakas. Me lasime käruralli kaa. :D Mu ema arvas, et me oleme mingid erilised napakad. Vähemalt oli endal lõbus!
Peale seda läksime Enelini juurde. Margreti sünnale. :D Mängisime veits Aliast ja sõime. Aliases Gerli leiutas uue sõna. Rohtima. :D Me olime nii krampides. Siis tšillasime niisama kaa vahepeal. Päris numps oli. :D Aga õhtul, kui Kerttu tuli, siis mängisime veel Aliast. Special versiooni ja paarides. Kerttu ja Gerli olid paaris, mina ja Margret olime paaris. Me võitsime. :D Suht niice.
Täna oli inka konsultatsioon. Sain teada, et mata oli kolm ja õppisime veits inkat. Siis kets hõõrus ja emme tuli järgi. Nüüd lähen Liisu juurde. Heminas käisin ka. Niice tekst haiglatiivas Arya ja Arvi vahel. :D Ma sain krambid. Aga noh. Tšau.

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

A & A- Toodavaaad! :D Me oleme jah päris napakad ;D

-Merilyn ütles ...

Ikka toodate. Aga ma kardan, et Arvi saab bänni. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com