teisipäev, 3. juuni 2008

Eksam on homme. :O

Kas keegi seletaks mulle, miks ma ei närvitse? See ei tundu üldse mingi rämetähtsana. :D Aga eks õppima peab ikka.
Täna oli konsultatsioon kaa. Täiesti lõpp. Ma sain aru suht. Muidu oli nagu hiinakeel, kui vanasti tunnis sai õpitud. Aga noh. Nii see vist ongi.
Lammas on ikka jooksus. Kurb. Vanaisa nägi teda eile. Ei tea, kuhu ta kadus,.
Eile läks mul arvuti hiir katki ja täna ostsin uue. See töötab palju paremini. Saan rahulikult Heminas käia. :D Sellest tundsingi kõige rohkem puudust, kui hiir näkku pani. Aga üldiselt on kõik vääga norm.

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Täpselt, ma ka ei närvitse, aga lihtsalt kõik tundub niii absurd!
Me lõpetame põhikooli !
Meil on homme eksam !
ma pole isegi korralikult kordanud :/
Peaks..:/
Vist et lähengi asju üle vaatama.

-Merilyn ütles ...

Õigus. Ma ei ole enam üldse närvihaige miskipärast. :/

 

Blog Template by BloggerCandy.com