neljapäev, 19. juuni 2008

Väljas.

Nüüd sai siis kõik läbi. Ma enam ei käi mitte üheski koolis. Saate aru. Ma olen täiesti koolist välja kirjutatud. Ja muidugi laupäeval lõpetan alles. :D Niice suht. Aga elan üle.
Maniküüris ja pediküüris käisin ka. Küüned roosakas-beezid nüüd. Sellised kenad. :D Homme juuksur. Persse, eks? Gümna lõpetamisega samal ajal. Niice. Aga õnneks olen ma kultras juuksuris ja neil lõpetamine ka kultras. Kunagi ikka jõuan.
Teate, mis reklaamist ma aru ei saa. Viasati ja Zuumi võrdlemisest. Vaadake.

4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

Misasjaa? miks sul paberid väljas on? Kuhu kooli sa lähed siiiiiiis? :O

-Merilyn ütles ...

Me ju kirjutasime välja end täna koolis. :D Doh. Sa ka ei käi mitte üheski koolis praegu. :D

Anonüümne ütles ...

EI OLE NIIIIIIIII :oooo
kena :D

-Merilyn ütles ...

On ikka. Koolivabad tšikid. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com