reede, 6. juuni 2008

Emokas on olla veits.

Tegelt tulin just tornist. Suuremad teavad, kuidas asi käib. Nad ei käi üleval söömas, kuigi mina oleks siis tööd saand, aga noh. Kui kedagi eriti käinud ei olnud, saatis Birx mu koju. Tee peal nägin Maarjat ja Marit. Tšillasid niisama. Aga siis ma avastasin, et ma olen ikka täielik emokas. Mul olid mustad teksad, luukeremotiividega pesu, must triibuline särk, roosad ketsid ja emotukk. Vääga emo oli olla. Pealegi sain ma vahvlimasinast kõrvetada ja mu käsi oli veidi punane. Ma ei taha emo olla ju! Aga vahvleid sai palju tehtud. Ma pole vist elusees nii palju vahvleid näinud ja teinud. Neid oli ikka rämedalt. Aga vähemalt oli lõbus. Nüüd on meil Anni ja Birgitiga oma Reet Linna fännclub. :D Algab suvi oli suht lame. Selline igav ja staffi. See algas kell kaks. Ükski normaalne kontsert ei hakka kell 2. Doh. Inimesed väsivad ära! Enivei. Nüüd olen kodus. Tšillan veidi ja siis loen ehk raamatutki. Ok. Kindlalt loen. :D Sauuu.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com