kolmapäev, 18. juuni 2008

Läbu. (L)


Lõpuläbu oli ülikõva. Matsikal tegime. Liisa juures. Minek oli kell viis. Minuga tulid Maarja, Kätu ja Raina. :D Käisime maksis ja ostsime taldrikuid veel. Siis hakkas sõit. Sõitsime sinna ja siis aitasime stuffi teha. Vaatasime place'i ka üle. Täiega kena koht. Panime telgid ülesse ja tšillasime veidi. Siis sõime, jõime, kuulasime mussi, teised tegid veskarit. Siis mingiaeg tahtis Kätu ujuma minna. Andsin talle oma ujukad. Saate aru. Ta pani need valepidi selga. :D Ma naersin pooleks ennast. Täiesti lõpp. Ja muidugi pool klassi nägi teda alasti. I'm such a bitch. Einevei. Kätu siis ujus mu bikiinides. Vahetas need normaalseks ja ujus veel. Siis ronis sauna. Ujuma. Sauna. Ujuma. Ja nii edasi. Hommikuni välja. Mingi viieni või nii. :D
Enivei. Keithy väitis õhtul, kuidas tema on täiesti kaine kogu see aeg ja ei võta mitte tilkagi. Päris kaa. :D Rebeka ja Tairi läksid kahjuks varem koju. Kurb-kurb. Ma veetsin enamuse ajast sauna eesruumis, kus käis vahepeal clubfeeling. Me Maarjaga ei lasknud inimesi uksest sisse ega välja, kui nad veidi tantsisid. Mõned tantsisid kaa. :D Siis me väsisime ära.
Täiesti lõpp, mis saunas toimus! Tšesa lasi alasti ringi koguaeg. :D Raina lasi ka pärast, aga me Maarjaga sundisime teda rätikut ümber panema. Siis ta kandis ka seda rätikut suht hommikuni. aga ta sai veidi varem riidesse. Ma olin siis alles saunas. Enivei. Ma mingi nelja aeg üritasin magama jääda. :D Veidi sain magada. Mingi viie ajal äratas mind Keithy, sest ta karjus midagi Aularile. Täiesti lõpp, kui närvi ajas. Kaidi läks ka telgist minema ja mul oli külm. Ma olin suhtkindel, et kell on mingi kaheksa või nii ja vaatasin kella. 5.21. Ei old hea mõte emmele helistada. Kätu hoopis helistas mulle. :D Viisin talle ta koti sauna, ise suuuht jääs. Saunas pandi mind leiliruumi Siimuga ja ma sain sellise leili, et vähe pold. Täiesti lõpp. Vähemalt hakkas soe. :D Siis kuivasin seal natuke, teised arvasid, et ma olen surnud vahepeal.
Ahjaa. Mingi aeg öösel, siis kui Edu lõpuks sauna ronis, sain ma ta Camel'i paki endale. :D Tegelt oli asi nii. Edu rääkis, kuidas tema ei taha sauna minna, sest temal on mingi naha haigus. Näitas meile, tegelt olid tal naha rebendid. Tüüp hullult püdes, kuigi saunas oli kottpime. Enivei. Siis ta lõpuks läks sauna ja hakkas karjuma igakord, kui keegi tema peale valgust lasi. Suht naljakas. Mingi hetk tuli suitsu paus ja mina, kui suht ainuke kaine inimene, sain hoida Edu suitsupakki. :D Ta ütles, et muidu tal hommikul polegi. Teised saavad teada, kus pakk on ja teevad kõik tema oamd ära. Nii ma siis käisin ringi paremas teksataskus oma telefon, vasakus Kätu telefon ja Edu suitsupakk. :D Suht mõnna, kas te ei arva? Õhtul, kui ta magama läks, andsin talle tagasi selle paki.
Ja kuidas ma sain unustada juhtumi Tšesaga. Täiest lõpp, kui kastis ta oli. Algul ta ei last seal alasti ringi. Ok lasi, aga mitte nagu pohhilt. Enivei. Vahepeal oli ta täiesti kastis. :D Ma siis käskisin tal välja ropsima minna, hakkab kergem. Ta läkski ropsima. Siis veidi aja pärast ajasin ta ülesse, magama ja vett jooma. Ta ronis enne mind trepist üles ja läkski mingisse ruumi. Leidsin sealt vee kannu ja ta jõi seda vett, kui ma käskisin. :D Niice. Siis arvasin, et tegelikult võiks ta ju magama jääda ja Rauntsi kõrval oli parajasti vaba koht. Diivanil noh. Nurgadiivan oli. Siis Tšesa viskas sinna pikali ja jäigi magama. Suht numps siis. Siis ma veel tšillasin õues.
Hommikul, enne ära minekut käisime veel Maarjaga vetsus. Ma käisin enne. Mul oli kõik normps. Maarjal lendas uks lahti. Ma ei saanud hingata! Nii naljakas oli. Täiesti lõõp! Aitasime Matsil veidi koristada kaa. Panime Kaidiga valge telgi katte kokku. Tahate teada, mida ma sõin seal olles sellel hommikul? Lonksu apelsini mahla ja ühe marineeritud seene. :D Kojujõudes sõin peaaegu kõik ära. Shokolaadi tahaks ikka veel. :D Ma siis mingi aeg poodi.
Marge tuli täna eestisse kaa muidu. Vanaemal ka täna sünnipäev. Palju õnne talle!
Sisukas blog entry või jaa?

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com