laupäev, 21. juuni 2008

Oeh jah. (:


Päris fun oli, onju? Läbi sai. Naljakas oli. Me tahtsime Kätuga koos kõndida, aga me ei saanud, sest poisiga pidi olema. Eduga olin. :D Kätu oli Alariga. Niice või jaa? Enivei. (Kätu ma tean, et see hakkab külge) Pärast tegime päris palju pilte. Ma särasin. Kadri tuli kaa :). Aitäh talle selle eest! Issake, ma hakkasin mõtlema, et kellega ma pilti tegin. Jumala paljudega. Kui ma need pildid kätte saan, siis panen Fotkisse. Siis saate vaadata. Käekella sain. Jänkuga. See on nii kena. Ma vaatan kella nüüd lihtsalt selle pärast, et jänkut vaadata. Jälle. Mulle mneeldib see kell. :D Soeng ei old normaalne, sest mulle jäi föön juustesse kinni. Aga aitäh emmele ikkagi. (: Kallis oled.
Hinnetest. Kiituskirja sain. :D Ingliskeeles tegelt. Maarja sai ainukesena kiituskirja 89 lõpetajast. :D Aga ma sain... Oodake. Lähen kisun tädide käest ära oma tunnistuse. :D Nii... Esta 4, Inka 5, Prantsa 4, Mata 3, Lota (?!) 4, Geo 4, Bio 4, Füsa 4, Keemia 3, Aja 4, Inimese õpetus (?!) 4, Ühiskond 5, Muusika 4, Kunst 5, Tööõpetus 5, Keka 4 ja Arvuti 5. Eksamid olid esta 4, inka 4, mata 3. Käitumine eeskujulik. Päris hea?!
Hetkel olen täis söönd ja chillin Heminas. Õhtul resto. Näeme!

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com