teisipäev, 10. juuni 2008

Türkiiiiiis!

Tallinnas käisin. :) Kingi otsimas. Leidsin kaa.
Hommikul käisime Maarjaga linnas. Joonlauda ostmas ja lillekimbu hinda muutmas. Päris niice oli. Siis läksime ema ja õega Tallinna. Ülemistesse. Ma algul ei leid midagi. Pärast leidsin teksad ja ketsid. Otsustasin ketside kasuks. Nüüd muul ongi imeilusad türkiissinised Converse'id. Arvake ära, kes on kõige õnnelikum tüdruk praegu? Kingad sain Walkingust. Mingise... oodake. Mõõdan kontsa... Tallast seitse või kuus senti umbes. Valged. Kinnise ninaga. Maarja ka eriline piff. Helistab mulle sellel ajal, kui ma endale pikukest valin. :D Niice, Maarja. Niice. Siis tulin koju ja Maarjaga poodi. Maksimasse. Kas te kujutate ette. Meil on homme mata eksam. Omfg. Mul pole üldse seda tunnet jälle. Aga noh. Eks ta tuleb. Tulemata ta ei jää. Loodan, et väga sitasti ei lähe. (:
Nüüd siis veidi tšillan siin ja õpin pärast. Aga ikkagi. Mul on türkiissinised Converse'id.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com