esmaspäev, 9. juuni 2008

Robert (L)


Eile tõmblesin maal. Suht norm oli. Ajasime kaks lammast kiilaks ja pärast pesime auto. Selline tavaline oli.
Täna oli hoopis huvitavam. Emmele palju õnne. :* Aga nii mõnna. Robert oli siin. Tegelt oli meil siin nii palju rahvast. Hmm... Enelin, Liilian, Maribel, Robert, Margret, Riina, Miia, Krista, Nele, Birgit, Alissa, Brigita, Lembit ja Vanaema. Rohkem vist pold kedagi. Tegelt oli lahe. Robert ei saanud kahjuks eriti palju magada ja oli veits viril. Ta alati tuppa tulles tõusis üles. Ma jalutasin temaga päris palju. Mõnus oli. Mulle meeldib Robert. Kui ma temaga vallal käisin, leidsin, et oleks põnev oma MP3-ele suurpuhastust teha ja kõik inglise keelsed laulud ära kustutada. :D Siis oleks mul seal üks Köök, kolm Ursulat, päris mitu Dagöt, Ruja ja Urmas Alenderit ka veitsa. See oleks vaheldus minuarust natuke. Selline põnev. :D Alles veidi aega tagasi läksid teised minema. Me Margreti ja Maretiga mängisime isegi Aliast veitsa.
Aga tegelt ongi tänane mõnus laul Ruja - Teisel pool vett. Me täna rääkisime sellest palju. Alender andis suht veidi enne Estonia hukku intervjuu. Seal talt küsiti, et mis tunne on olla vett täis. Ta vastas selliselt ükskõikselt, et mis seal ikka, suu vett täis. Seda intervjuud ei ole rohkem näidatud. Teisel pool vett on ka sellise uppumise teemaga. Umbes, et kui ma põhja lähen, siis sa jääd kaldale ja ma ujun aga ma ei jaksa. Tule poole tee peale vastu ja me upume koos. Nii kurb. Ruja ja Alenderi üldse avastasin ma superstaari saate pärast. Ma isegi hääletasin Arno poolt! Ma laiutasin süsteemi, et ma oleks pidanud kaksikuid vihkama ja Janat algusest peale armastama hakkama. Kõik mu lemmikud läksid järjest. Noh. Välja arvatud Norman. Thänk gad, et tema e võit. :D Soovitan kuulata siis seda laulu ja olge mõnusad. Ma lähen Viljelen Rokkmuusikat ja olen niisama jõhker püss. :D.

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

ok , ma ei mõistnud eriti midagi :D

-Merilyn ütles ...

Ma usun. Ma ei oskagi eriti selgelt kirjutada. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com