reede, 13. juuni 2008

Oldies, but goldies.

Täna hommikul oli inka konsultatsioon. Suht normps oli. Kätu oli ikka eriti õel. Kätu arvab, et Taimo juuksed on paremad, kui Aarel. :D Aga siis... Õpikud andsime täna ära ja Kätu rääkis ühe vägagi põneva loo oma sõbrast.
Peale seda hoidsin Liisut. Brigitaga. Igalpool tšillasime. Annit nägin ka tänaval. Suht paljudes kohatdes käisime. Esmaspäeval tööle. Inka eksam on ka siis. Anni ja Birksiga oleme.
Teate mis mind painab? Üks küsimus. Kas on võimalik seksikalt süüa? Ma küsisin seda Maarja käest.:
-Mina-[ ]20 krooni Liisile, 9.a! says:
Kuule,
-Mina-[ ]20 krooni Liisile, 9.a! says:
Kas sinu arust on võimalik seksikalt süüa?
Maarja says:
vist ikka

Minuarust ei ole. Söömine on midagi tavalist. Minu arust ei ole seksikas, kui suu on toitu täis. :D Aga noh. Mis ütleja mina olen. ;D
Lammas on ka meil nüüd käes. Mulle meeldib. Närvihaige on ta ikka, aga noh. Vähemalt saime ta tagasi. Nüüd siis tšau. Lähen tšillan telekat vaadata.
TOOGE MULLE 20 KROOOONIIIII! Lõpuläbu tahaks. :D

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com