laupäev, 7. juuni 2008

Mina olen friikas, mis on sinu vabandus?

Tegelikult algas päev sitasti. Mu jalg läks poole une pealt nii krampi, et ma mingi pool mintsa vähkresin voodis ja siiamaani annab veidi tunda. Aga noh. Igaljuhul käisin ka täna tornis tööl. Nagu tavaliselt lõikusin kapsast ja tegin jäätiseid. Täna oli rohkem rahvast, kui eile. Täitsa naljakas oli jälle. Anni ja mina ja Birx olime ju üleval. Me olemegi naljakad. Riina oli telgiga alla ja ma vahepeal jooksin üles-alla. Emil jooksis rohkem.
Tegelikult tahtsin öelda, et ma tundsin Pireti titat! See oli siis, kui ma Indrat hoidsin. Nägin titast pilti kaa. Ta on hea nunnu. :) Aga nii lahe oli. Mulle väga meeldis. Tegelikult on ju tita alles väike. (:
Tornis olid mingid täiesti kahtlased tüüpsid. Sõid puuviljataldriku pealt kartulisalatit enne, kui praad lauale sai. :D Aga meil vähemalt oli lõbus jälle. Pärast sõime veidi ja rääkisime juttu. Siis sildistasin mingeid asju ja tulin ära. Kodus oli kohe friika tunne ja läksin pesema. Päevalause Maalehest: Ants ei kasuta higipulka. Ants higistab ka ilma pulgata.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com