esmaspäev, 1. juuni 2009

Vaid üht peab uskuma!

Ma armastan Dagöt! (L)
Teie ei peagi sellest kiindumusest aru saama. Mulle tähendab Dagö midagi muud kui lihtsalt hea muusika. Pealegi. Mõni teist kindlasti ei oska ennast minu tasemele tuua. Sellest pole midagi. Mulle meeldibki olla selline erak, kellest keegi aru ei saa vahel. Ma isegi ei saa. Aga Dagö on lihtsalt... PARIM! Ma ikka veel ei oska seda seletada. Mälestused...

Tänase pikniku positiivseim osa? MU SELJAL ON RIST! Selle ma päevitasin endale. Sellest pluusest noh. :D Nüüd tahaks Rammale paariks soojaks päevaks või üheks soojaks nädalaks. Siis ma julgeks randa ka minna. Olen alles liiga lubi muidu. Ja pealegi on mul koledad jalad. /:
Käisin just vannis ja tegin pilti oma jalgadest. :D Tahaks selliseid jalgu nagu mu blogi pilt on hetkel. /: Kade much!

Ma lähen õmblen nüüd omale ühe seeliku ja ei kanna seda kunagi. Bye!
Hingamine tuleb siiski kasuks. Proovi vähemalt. (:

Edit. (:

KUI SA SEDA NÄINUD EI OLE, SIIS SA POLE MIDAGI NÄINUD!


10 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

MINNNEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
*Lähen lolliks*
wooow !!!!!!!!!!!!!! :D

-Merilyn ütles ...

MA KAAAA!!!
Ma vaatasin seda mingi viis korda, igakord kiljusin. :D Ja särasin, kui Jacobit näitas. :D Pekki, ta on kuum. :D

Maarja ütles ...

pmst, miks "su" vannivesi roheline on?

רבקה ütles ...

OMNG OMGOMGOG GONMOMGOMGOMGGG
MA LÄHEN HULLUKS
I LOVEEE NM!
APPPII
SF
BG
DF
G
S
FSG
SDFGD

ÜHESÕNAGA MA HULLUN MEGA HULLULT TÄIEGA

-Merilyn ütles ...

Mul on lahe roheline vanmnivaht, selle pärast. :D

MA TEAN!!! MINE PEKKKKKIIIII, KUI ÄKSI MA LÄKSIN!!! :D

Kaili ütles ...

lahe vann

Maarja ütles ...

pmst, edward on näost valge ja jake on hunt.

-Merilyn ütles ...

Lahe vann ikka jah. :D

Ja milles seisneb sinu probleem? Jake on kena hunt!

Kaili ütles ...

ma ikka mõtlesin et sa hakkad nüüd mind ja maarjat sõimama:D
kõik on selle video pärast äksi täis ja me räägime mingist vannist :D

-Merilyn ütles ...

Vann on ka teema ju. :D Vahet pole, et te NM'i pärast äksis pole, nagu me ülejäänud. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com