teisipäev, 30. juuni 2009

I'm the one who understands you.

Eile öösel avastasin, et ma suudan oma arvutilt kõlarid ära ühendada. Kottpimedas. Ja samal ajal avastasin, et ma ei saa seda eriti vaikselt teha.

Eile päeval avastasin, et mind ei koti, et mul on koledad jalad ja kui ma tahan, siis ma võin kanda miniseelikut. Kui ei meeldi, ära vaata.

Eile öösel või täna varahommikul, ma ei ole kindel, avastasin, et mind ei koti ja ma tahan nahkpükse, kollaseid teksaseid ja punaseid kontsakingi. Don't ask.

Täna enne, kui ma siia tulin, käisin ema toast läbi ja küsisin, et mida ta joob. "Teed piimaga," oli tema vastus. Marge ja Alan hakkasid pähe mõnele.

Täna, kui ma linnas käisin, otustasin, et suvel ma enam teksaseid ei taha jalga panna. See kakskend minutit väljas teksadega oli piin!

Linnas käies avastasin ka, et ma vihkan Maximat. Mismõttes nad kuulutavad sooduskampaania välja ja ei varusta ennast piisaval hulgal kaubaga? Teeks ka soodustuskampaania mu pastkate peale. Ostad ühe, saad teise tasuta! Ja siis muretsekski varuks aint kaks pastakat.

Sain omale kolm inglise keelset raamatut. Vb rääkisin juba. Kaks neist ei sobi inka raamatuks [139/169]. Kolmas on igav. Excalibur. [580]

As a matter of fact, yes. Ma kuulan praegu Taylor Swifti.

Ma avastan ikka ja jälle, kuidas ma ei tea "klassikutest" midagi. Mis asi on Star Wars? Mis asi on Star Trek? Mis vahe neil on? Ma ei ole lugenud mitte kunagi Kalle Blomkvisti läbi. Ma ei ole kindel, et ma isegi Pipi Pikksuka läbi olen lugenud. Tooks taas esile selle, et miljonite lemmik "Lord of the Ring" jätab mind ka külmaks. Ma ei suuda vaadata.

Ma tahan Toomase juures ööbida järgmised kaks nädalat. Ma tahan Omari kaasa võtta. Miks? Toomase juurest on viisteist minutit autosõitu mere äärde. Omariga tuiskan ehk pool tundi, tips rohkem vb.

Ikka ja jälle oma paljaid jalgu varjul nähes avastan, et mul on koledad põlved. Seda avastan ma ka siis, kui ma istun jalad täisnurga all ja põlved on paljad.

Eile lugesin ühte teist raamatut. Seal mainiti ja Ralph Fiennest. Paar lehte edasi oli sõna "vampiir". Perfektne! Ma ei läinud äksi täis.

Vaatan oma blogikasti ja avastan, et ma ei oska teksti siduda. Mis seal ikka.

Tahaks Virvet sõimata. Ei. Ma tahaks, et ta oleks meile isiklikult rääkinud oma SR'i teemast. Kas on aus, kui üks loeb kakssada lehte Twilighti [pool A4 formaat] ja teine loeb kakssada lehte Narniat [pool Twilightist]? Vist mitte. A ma ei vingu.

Kui ma eile raamatukogus käisin, sain endale sealt he raamatu. Dan Brown - Inglid ja Deemonid. Hell yeah!

Atsetooni hais ajab südame pahaks. Ja ma tahaks musta ja lillat ja sinist küünelakki.

Your light is ultraviolet!

Täna muudan oma blogi template'i ära.

Ma tahaks iga poole tunni tagant külma duši alla, aga see oleks vee raiskamine. Nkn hakkab kohe jälle palav. Kohe siis tegelt, kui vannist välja astun.

Kas ma tõesti pean leppima tehkavõludega?

Täna, kui ma oma voodipesu vahetasin, võtsin kätte oma Jacobi padja ja kiljusin omaette vaikselt. Jah. Kaks kuud hiljem ikka veel.

3 sisemonoloogi.:

Kaili ütles ...

su jalad ei ole kohe kindlasti koledad .
ja kes või mis on Omar? :D

רבקה ütles ...

ära aja merka..
ou sind pole kaua näind.. :(
twilight ääää jälle igasteb

NM! 141 päeva kannatust!!!!

-Merilyn ütles ...

Tegelt kohati on küll. :D
Omar on mu ratas. :D

Pole jah kaua näinud. Ehk varsti millalgi.
Twilight... Twilight... TWILIGHT!!!
Ma enam ei jaksa kannatada. /:

 

Blog Template by BloggerCandy.com