laupäev, 23. oktoober 2010

Honey, I'm home!

Feels like it, anyway.

Jõudsin eile Keilasse ja minu jaoks on suvi. Mul tuleb nii hea tunne peale siin, et ise ka ei usu. Näiteks kui ma teisel oktoobril siit läbi käisin, siis päike paistis ja ma vedelsin diivanil. Päike paistis aknast natukene mulle peale ja ma ei teadnud, kas õues on külm või mitte. Minu jaoks oli suvi.

Eile õhtul tulin siia ja kohe juba maja ees oli nii hea olla. Tegelikult oli hea juba rongijaamas olla. For some reason olen ma väga ekstaasis siin olekust.

Rongisõit on muidugi veel eraldi teema. :D See oli kergelt naljakas. "Thou shall not watch!" :D Haha! :D Naljakas, kuidas te ei mõista, aga Kätu mõistab. :D Ma võiks ju rääkida.. Kui ma oleks hea inimene. :D Okei, ma räägin, te muidu nutate patja kodus kolm päeva. :D Ma liigutasin kätt, et kella vaadata ja Kätu vaatas mu poole. Ma ütlesin "Thou shall not watch!" Haha. :D Hakkasime korraga naerma. Kui sa ei mõista, mis naljakas on, siis watch on kell & vaatama korraga. :D Oeh, sellel hetkel oli rämedalt naljakas. :D

Ja me otsustasime, et kui rongiuksed lambist ise lahti lähevad, siis on tegemist Harryga, kes sisse jalutab oma invisibility cloakiga.
Ja mingi 29 novembri paiku elame Plaza ees.

Kui Keilasse jõudsime ja Helena juba koju olime toonud, küsis Helena, et kas mu blogil andunud fänne ka on. Ma ütlesin, et ikka on neid, kes kõiki poste vist enam-vähem loevad. Ta ütles, et nemad Toomasega on kõige andunumad fännid, sest et nad prindivad mu blogi välja. Ja siis Helena näitas mulle paari lehte, mille ta oli välja printinud. Kerge naeru panin maha. :D

Õhtul enne magajäämist Helena küsis, et kas me ka mingit head lõhna tunneme. Nuusutas mu tekki. Ja siis enda tudupükse. Ta tudupüksid lõhnasid pesuloputusvahendi järgi. Naersime jälle natukene. Mõne aja pärast Toomas:"Aga Helena, arvesta, et see kõik läheb blogisse." :D Kerge mõtetelugeja. :D He knows me so well.

Peaks õppima vist... Ah pekki temaga! Kell on alles pool kolm ja ma olen poolteist tundi üleval olnud. Peaaegu ainult prantsuse muusikat kuulanud ja tunnen end liiga hästi, et mingi Mahleriga närvi ajada hetkel või mingi dajarkaga. Mul on väga 1kõik.

Lihtsalt, et te teaksite, praeguseks on siia blogisse kirjutatud 65o korda. Neist 1 post Maarjalt, 1 Kätult ja 1 Rebekalt.

650. Wow.


4 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

millal sa 2. oktoobril seal käisid?

-Merilyn ütles ...

Rock Cafe, blondiin. Ma käisin teisel oktoobril Rock Cafes ja käisime Keilast läbi.

Anonüümne ütles ...

aa.. jaa. su Rock Cafe. No soorii. läks meelest.

-Merilyn ütles ...

Ikka juhtub, kullake. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com