teisipäev, 26. oktoober 2010

Tonight, My balloon died. FML

Jõudsin kella kümne paiku koju umbes täna. Paidesse koju ma mõtlen. Muidugi tulin jälle hommikuse rongiga. Mhmh. Mu lemmik on kell pool kuus tõusta, kell pool seitse rongile astuda, kell kolmveerand kaheksa teisele ja kell pool kümme bussile minna. Mhmh. You so wish you were me.

Esmaspäev oli igati seda väärt! Käisin TTÜ avatud uste päeval. Sain küll targemaks. Näiteks, et geoloogiasse on väga lihtne sisse saada ja et seal on palju tasuta kohti ja et polegi nii raske püsida, et füsa ja mata ja kõik õpetatakse selgeks sulle seal ja värki. Ikka üritasid meid tuurile sebida, aga meie läksime raamatukogu vaatama. Olime ägedad, käisime keldris ka. Rämedalt äge raamatukogu oli. Ikka rämedalt äge.
Üldse minu jaoks väga informatiivne ja väga huvitav. Oleks tahtnud Tallina Ülikooli omale ka, aga noh. Ühel ajal kahes kohas on raske olla. See selleks. Kevadvaheajal lähen Tartusse. See vaheaeg enam ei jõua. Tegelt ajaliselt jõuaks, aga... Böö. Ma pole miljonär. Ja mul on vaja hetkel mingi miljon asja osta. Ja kuskile jõuda ka, aga hetkel tundub, et jääb ära. Kahjuks.

Put the needle on it.
I told you, where I wanted it.

2 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

:O
Rest in peace, balloon ! -.-

-Merilyn ütles ...

Tegelt ta lihtsalt vajus tössi ja ma jätsin ta Keilasse. Nad raudselt sõid selle heeliumiraasukese sealt ära...

Aga eks ta kurb ole jah. Eriti sulle & Sigridile. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com