pühapäev, 24. oktoober 2010

Je me lâche

Kolmanda oktoobri varahommikul kirjutasi Lagedilt, Villu juurest. 21 päeva hiljem kirjutan Voli juurest, Lasnamäelt. Ega ma palju räägigi. Nad joovad ja mul on eksperiment tegemata. Ootan parajat hetke. Helenaga läks täpselt nii, nagu ma arvasin. Lambist tuli meelde. Kohe räägin.
Haha! :D Oligi nii. :D Küsisin, et misasi on kitsehabe, kõik katsusid lõuga. :D HAHA! :D Helena natukene varem tegi autos sedasama. :D Inimesed on naljakad. Tegelt tuli see sellest, et ma kunagi MLIAst lugesib, et keegi kassapidaja küsis kõigilt oma klientidelt, et misasi on kitsehabe, kõik katsusid enda lõuga. :D Vähemalt on endal naljakas, see on põhiline. :D

Meanwhile kuulan prantsusekeelset muusikat vaikselt. Ei meeldi, mkm. Ei kuulanud Toomase juures seda päev otsa, mkm. Toomase & Helena naabrid arvavad vist, et nad on hullud et koguaeg kuulavad mingit rasket muusikat ja siis nüüd mingi prantsusekeelsed armastuslaulud. Ma küll arvaks, kui ma oleks Toomase naaber. A samas on tal mingid... Imelikud naaburd, so ma ei kommenteeri.

Have a nice day!

">

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

2x sama lugu vää

-Merilyn ütles ...

Kogemata jah, nagu ma nüüd avastasin. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com