pühapäev, 30. jaanuar 2011

"Asi see on?"

Vanaemadel on hea komme rääkida lugusid sinust, et teha nalja ja et oleks mark. Minu vanaema rääkis täna sellise loo, et kui mina alles väike olin ja tema juures elasin, siis tõi ta ükskord koju miniviinereid. Andis mulle ühe, ma vaatasin miniviinerit oma peos, sirutasin käe välja ja küsisin:"Asi see on?"
Viinerid olid defitsiitkaup.

Pühapäeval kell kaheksa ärgata ei ole normaalne. Küll aga on hea, kui sellest tuleb paar head ja hunnik halbu pilte. Okei, Krista teeb kõik head pildid, aga mina.. Ei jää väga hea pildi peale. Olen kord selline juba.

Ätu kommenteeris, et ma võiks küsimustele vastata. Ma ei tee seda lühidalt. Usu mind. (:
1.Go to school in your pyjamas or always double date with you parents?
Go to school in my pyjamas. Tegelt on täna ühele stiilinädalale been there, done that juba, aga noh. Läheks veel. (:
2. Be able to read minds or fly ?
Fly. Ma ei taha teada, mida inimesed mõtlevad, sest inimesed on rumalad. Aga lendamisoskus... Mõelda, et kui tahad, siis saad sellest kõigest eemale. Või et kui ei taha suurde poriloiku astuda, siis lendad üle... Tra, ma tahan päriselt lennata. Nüüd.
3. Never see the sun or the moon again ?
Ma ei suuda elada ilma päikeseta. Päike on elu allikas. Ausalt. Päikest on vaja, et taimed fotosünteesiks ja et oleks hapnik. Aga kui vaadata asja kitsama pilguga ehk nagu mulle meeldib ainult endast mõelda, siis... Siis jah. Ma jumaldan päikest ega saaks ilma selleta enam üldse hakkama. Mitte mingil juhul.
4. Have no eyebrows or no fingernails ?
No eyebrows. Need saab Ene Ala või POW moodi joonistada endale. Aga küüned... Küüned on liiga vajalikud. Sõrmed niisama ei ole ju midagi. Mingid... Mõttetused ainult. Milleks? Küüsi on vaja. Kasvõi, et ilusaks värvida vms. (:
5. Have a third arm or a third leg ?
Arm. Rohkem käsi, millega kallistada ja toimetada. Jalg jääks lihtsalt jalgu. [Pun intended.]
6. Have school a rest of your life or be grounded ?
Be grounded. See lõpeb ju ära ükskord. Mu vanemad ei saa mind eluaeg toas hoida. Nad läheksid hulluks. Ausalt. Ja pealegi õpib inimene kogu elu. Koolielu aga ei suuda eriti palju elada. Mina küll ei suuda.
7. Have the same awful teacher for every subject or the same awful subject with different cool teachers?
Tõsine pähkel, sest... Ühest küljest oleks ju äge, kui oleks vinged õpetajat, aga.. Üks sama aine? Mul oleks ikka mitmekesisemat elu vaja. Ma vist valiks ühe jubeda õpetaja igasse ainesse ja teaks igast ainest midagi natukene, kui et ühest täiega. Silmaringi peab arendama.
8. Eat only chicken for dinner every day or never have a chocolate again?
Eat only chicken for dinner every day! Ma suure tõenäosusega tüdineks sellest nii kiiresti, et ma hakkaks natukene nutma ja jätaks õhtusöögi vahele, aga siiski. Shokolaadita mina elada ei suuda. Suudan süüa seda nii palju, et teistel hakkab paha mind vaadates. Mul mitte. Ma jumaldan shokolaadi. Ja muide. Shokolaad annab sama tunde, mis armunud olemine. Pohh, ükskord oleks vist natukene rasvunud, aga see selleks. Ma ei suudaks ilma shoksita elada.
9. Be able to read people's mind or control people's mind?
Pigem lugeda. Mulle ei meeldiks kontrollida seda, mida nad mõtlevad. Ma ei tahaks muidugi teada ka, mida nad mõtlevad, aga sellega elaks üle. Sõnavabadus on piiratud, mõtlemisvabadus ei tohiks olla.
10. Edward or Jacob, who would you rather date ?
Jacob.
11. Lose arm or a leg ?
Pähkel. Ühe käega oleks raske blogida, ühe jalaga ei saaks joosta... Raske. Aga vist pigem jala. Sest et ma tunnen, et mul on käsi rohkem vaja. Vb läheks rasva, kui ma ainult istuma peaks, aga siiski. Ma mõtlen, et ma ei saaks kunagi oma lapsi kallistada, sest et mul on ainult üks käsi... Või et ma ei saa lapsi süles hoida, sest ühe käega on seda ohtlik teha... Mkm. Ma elaks ühe jalaga parem. Või siis kahe jala ja kahe käega tegelikult, aga jääme nüüd küsimuste juurde.
12. Become uglier or stupider?
Troopilise rohttaime söödav seeme - [maa]pähkel. Kuigi tegelikult mitte eriti. Mina arendaks pigem vestlust inimesega, kes ei ole nii veetlev, kui kellegagi, kes on lollim kui lauajalg. Aga mina... Ma ei tea, kas minul üldse oleks võimalik lollimaks minna... Okei, oleks küll. Ma oleks pigem koledam, kui rumalam kui... Kui... Ah, ma ei leia võrdlust, olen vist natuke rumal.
13. Be the sand castle or the wave?
The wave. Ma ei oskagi kommenteerida, miks. Aga... Meri... Noms. Ja ma ei lase endale tegelikult kergest pähe istuda.
14. Be rich and ugly or good looking and poor ?
Ma ei tea. See on lamp, sest raha on vaja, aga... Ma ei tea. Aga ma miskipärast arvan, et parema meelega oleks ilusam, siis skooriks endale rikka mehe. :D
15. Know it all or have it all ?
Ma ei taha kumbagi. Ma ei taha kõike teada. Ma ei taha kõike omada. Aga parema meelega omaks kõike, sest ma ei taha kõike teada. Ma tahan elada poolteadmatuses.

Käisin Krista juures piltide järgi. (: No on küll ilusad pildid! Mulle väääga meeldivad. Ka need, kus ma natuke liiga räämar olen. :D Kuigi lisasin hunnikuga pilte FB'sse, tunnen et peaksin jagama samu pilte ka oma blogilistega. Aga... Ma teen sellest vist eraldi posti... Ma ei tea. Pildid on plaadil, plaat on ümbrises, arvutis on Dagö. Ma ei tea, mida teha... Okei, lisan siiski.

Täna sain teada midagi, mida nagu oleks tahtnud teada saada, aga nagu ei oleks ka. Ma ei tea ausalt öeldes mida tehagi. Osalt olen süüdi, suuremalt osalt üldse mitte. Osalt tahaks sisse nõuda, osalt mitte. Osalt tahaks midagi... Lüüa kedagi, osalt mitte. Ma ei tea, mis saab.


Pildid muide on kõik ikka Krista tehtud ja minu jaoks süsteemses järjekorras. (:
1. Emme päevalillega. Mattise sünnipäev, 5. september 2010
2. Mina joomas.
3. Mina Mattisega tünne avastamas.
4. Mattis torne avastamas, väikese abiga.
5. Mina kalapulki ulatamas. Ma ei salli kalapulki, muide.
6. Mina söögireidinägu tegemas. // Mattise sünnipäev, 5. september 2010.
7. Mattis ehmunud olekus.
8. Mattis ja sunnitud naeratus traktori kastis.
9. Mattis ja veel sunnitum naeratus traktoril
10. Mattis ja ei saa aru, mis toimub nägu.
11. Mattis tünnil. Krista tõi tünni, ma panin Mattise sellele istuma. Ütlesin:"Nüüd istud siia, käed sülle, pea sinnapoole ja naeratad." Mattis jäigi - minu suuuureks üllatuseks - niimoodi istuma.
12. Mattis tekist kiigul.
13. Perepilt. Mattisel peab midagi suus olema.
14. Emme ja Mattis. Mattis hakkas edvistama.
15. Emme ja Mattis.
16. Issi ja Mattis. Mattis kisub issi pluusest midagi.
17. Issi ja Mattis. Mattis sai kurjaks.
18. Maret ja Mattis.
19. Mina ja Mattis. Feissbuuki sõpradele ja sõprade sõpradele oli mark üles panna, aga blogisse, kus piiranguid vapsee ei ole, panen vabalt ülesse. Olen normaalne, mis seal ikka.
20. Mina ja Mattis. Tekitasin Mattisele põnevust veidi.
21. Mina ja Maret. Tegin kurja nägu, Maret mitte.
22. Mina ja Maret. Tegin õpetaja nägu. Maret mitte.
23. Mina ja Maret. Tegin Jaselene'i nägu. Maret mitte.
24. Maret. On ilus. Ma teen eemal nägusid.
25. Maret. On ikka ilus. Ma ei tee nägusid vaid hoian koonust.
26. Mina ja minu viltune naer. Miskipärast oli ka seda Feissbuuki mark panna, aga siia panen lambist. Hambad on veidi viltu, aga vähemalt on tuul juustes.
27. Mina ja pimedus. Nutunäoga oleks nagu.
28. Mina ja Metsatölli dressikas. Feissbuukis sai see pilt miskipärast kõige rohkem like. Ma ei mõista. Aga mulle meeldib küll, jah.
29. Mina ja tuul. Minu lemmik. Olen suure egoga, mul ükskõik. Maret nägi puhurit, ütles, et teeks tuulest viidud pildi, ma naersin. Krista tõi puhuri - oli küll tuulest viidud.

3 sisemonoloogi.:

-Merilyn ütles ...

Võta heaks. (:
Poolvõõraste pilte on jah imelik vaadata. :D Ja usu mind - mul oli endal ka lähedalt imelik ennast näha. :D
Pildid on ilusad, sest fotograaf on hea. Hambad on.. Hambad ongi ilusad. :D Aitäh. (: Made me smile. (:

רבקה ütles ...

hehee nii kenad küssad.. mõtlesin seal samas välja, mis ma teeks.. a ma deidiks ka täiega jake'i enne.. minee.. aah miks see küssa pidi olema, nüüd mai saaa.. rwrrr..
ja kui see kana ja shoko küss tuli, siis mõtlesin, et oot kirjutan siia allla, et see tekitab inlove tunde a noh sa jõudsid enne ära öelda.. :(

piltidele ikka mega like

-Merilyn ütles ...

Aga sa võid ju vastata. (: Minu rõõmuks. :D
Muidugi deidiks Jake'i enne kui Edi. :D Meil jõudis lõpuks mõistus koju. :D
Aga vähemalt me mõtlesime kana ja shokolaadi kohta sama asja. :D

Aitäh. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com