esmaspäev, 17. jaanuar 2011

The world is mine and you're not there.

5389 tähte ehk 788 sõna hiljem olen ma väsimusest nõrkemas ja tahan magada. Pean mainima, kullakesed, et ma murdsin oma A4 lehe pooleks ja ma ei ole esimese poole pooleks murtud esimesest poolest kaugemale jõudnud. Ma olen poole peale kirjeldamaks viiamst lauset, mis mahub tervenisti sellele lehele ja ma olen tõesti nõrkemas.
Tahan end välja magada ning tegelen sellega... Homme. Ja homme kirjutan retsensiooni. Ja kirja. Ja teise kirja. Ja esse. Ja suhtlen Triinuga. Ja siis peale seda panen riidesse ja lähen kooli.
Ei tegelikult on mul hetke prioriteet see jutt, mis mul pooleli on, siis retsensioon, siis kiri Carolile, siis essee, siis teine kiri ja siis Triin. Anna andeks.

Jagan teiega ühte inimest, kelle leidsin tänu Liisile. charlieissocoollike sõber nerimon ehk Alex Day. Every day is Alex Day!

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

charlie on täiega äge.. ta aksentttt mine, seepärast aint vahingi ta vidjosid :D

Liiiiiiisu ütles ...

jeei, tänkstumii. jaaa ta aksent :P:P mõnnuuus, mul täiega meeldib ta:D

-Merilyn ütles ...

Ma ka muidu vist ei vaataks, aga mulle meeldib ka kuidas nad räägivad :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com