teisipäev, 11. jaanuar 2011

Mis teoksil?

kirjutas Cap'n Raadio Uuno oma FB staatuseks. Ja kuigi ma tavaliselt ei kommenteeri, otsustasin seekord kommenteerida, nähes, kui andetud on kommenteerijad. Kes vaatab filmi, kes niisama feissbuukib. Teate küll. Inimesed ütlevad otse välja, mida nad teevad. Mittemingisugust fantaasiat.
Ei saaks sama öelda enda kohta. [Ennast upitamast ma ei väsi.] Kirjutasin, et lõpetasin just puude riivimise ja hakkasin võililli lakke istutama. Teatasin, et hiljem on plaanis põrand üles kaevata ja siis võiks puhkama minna. Neli inimest vajutasid mu kommentaarile Like ja Raadio Uuno soovitas mul enam mitte täna õhtul rohelist teed juua ja ilusti magama minna. Mainis ka, et luges kuus korda mu kommentaari läbi, hõõrus silmi ja siis palvetas, et ta ei oleks mu alumine naaber. No elan esimesel korrusel ja kuna ta mu keldris ei ela, siis ilmselgelt ei ole ma ta ülemine naaber.
Siiski kommenteeris üks hea inimene hiljem, et ma olen lahe tüdruk. Ma like'isin. Hiljem teatas Cap'n Raadio Uuno sellele heale inimesele, et ma tundun olevat üks karm eesti piff kui puid riivin ja puha. Lausus, et tal on naabritest küll veidi kahju, aga saab ju alati Võsa Petsi appi kutsuda.
Võid leida meie suurepärase vestluse siit.

0 sisemonoloogi.:

 

Blog Template by BloggerCandy.com