esmaspäev, 3. jaanuar 2011

My legs are cold.

Me teadsime, et meist tehakse neli rühma. Aga kokku sai arvuliselt ainult kaks. Me parkisime oma telgid keset Paidet ja panime selga tiimi värvides tsärgid. Siis läksime staadionile ja tegime teatejooksu. Minu voistkond kaotas, andke andeks. Peale seda saime vaba aega ja ma otsustasin minna tuppa, oma vanaema juurde, millest oli vahepeal saanud meie staabimaja. Ühte tuppa astudes nägin ma, et [täiesti riides] lebasid voodis Gertrud ja Rainis. Neist oli mingil lambil kombel paar saanud ja nad olid imalalt armunud. Ma astusin tuppa ja tegin oma toimetused seal ära, senikaua kuni Gertrud Rainisele mingit imaljuttu ajas. Raina muide ajas samasugust vastu. Ma ei mäleta, mida nad rääksid, küll aga kui ma välja astusin, et minema minna, kuulsin Gertrudi armukadedat häält:"Sa oled selle Merilyniga päris hea sober, ma vaatan." Raina vastas talle:"Merilyn ongi hea inimene." Minul uksevahel tuli peaaegu pisar silma ja süda läks soojaks. Mitte igapäev ei kuule ju, kuidas keegi sind heaks inimeseks nimetab. Pöörasin ümber, ütlesin:"Aww, tänks, Raina. Sa ka." ja läksin oma teed.

Mis sa unes nägid?

2 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ma nägin ükspäev (tänast ei mäleta :() et olin türgis ja mingid araablased tahtsid mind maha lasta, aga lasid täiega mööda, a ma sain sõbraks nendega ja sõitsin autos nendega.. siis mingi sõidame, igalpool palmid jne ja siis vaatame et terve rida hullult eesti lippe.. siis ma ütlesin, et ou lähme vaatame ja siis läksime ja tuli välja,et laulupeo ülevaatus oli ja mingi koor laulis laululaval ja mingi rahvast oli mingi majas.. ja siis mäletan, et ma hakkasin nutma sest mu isamaa on minu arm tuli kuskilt ja ma tundsin end nii eestlasena.. a siis me läksime vist minema, vot ei mäleta rohkem :(

su oma päris hea :D

-Merilyn ütles ...

Said sobraks inimestega, kes sind tappa tahtsid... Igapäevane, ma leian.

Ma leian, et su unenägu on... Huvitav. Kuidagi lamp nagu unenäod on ja samas nagu äge...

 

Blog Template by BloggerCandy.com