pühapäev, 23. jaanuar 2011

The world is mine.

Reedel lubasin laupäeval blogida. Ma peaks vähem asju lubama. Endale. Ja teistele. Rohkem aga siiski endale.

Siiski olen teinud edusamme, sest sa nii kohutavalt tahad teada. Olen alustanud kirja Carolile ja olen rääkinud Margega. Homme räägin veel. Anni sünna teema areneb aga mitte minu arvutisse veel. Aga areneb siiski. Ühte kirja hoopis ei olnud vaja kirjutada. Veel. Üks teine asi on pooleli veel, aga sellega on veebruarini aega. Retsensioon on hetkel esmatähtis ja homme-ülehomme trükin selle oma matavihikust [produktiivne tund oli] arvutisse ja prindin välja või saadan Rikile meilile - must decide!

Teesklen, et mulle ei meeldi Charlie & Alex. (:
Ilmselt nartsisisstlik, aga mulle meeldib mu blogiheader. Eriti vist selle pärast, et see mitmeid kordi otsustas vigast panna, enne kui korralikult tööle läks. Parapapapaa, I'm lovin' it!

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

parapapapapaa I'm lovin it?

-Merilyn ütles ...

McDonalds.

 

Blog Template by BloggerCandy.com