kolmapäev, 26. jaanuar 2011

You were sleeping next to me

Vahel ma mõtlen, et mina olen rumal ja siis ma näen Facebookis lambist Ryan Higa pildi all sellist asja:WARNING!
This is not a joke! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning!

Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom an...(tharr be more)
..........................................d her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the government decided that... See More... ... See moreSee More... See More... See More... See more... ... See MoreSee More... ... See MoreSee more... ... See moreLees meer... ... See MoreSee More... ... See MoreSee More... ... See MoreSee More... ... See Mo
reSee More... ... See MoreSee More... See More... ... See MoreSee More... ... See MoreSee more... ... See MoreSee More... ... See moreSee More... ... See MoreSee More ... See Morethe... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More... See More best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat there in agony for hours until she finally died. Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a monday night at 12:00a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you and watching you bleed to death.

Now send this to ten other pics on this one site, and she will haunt someone else who doesn't pass this on like you did. And forget about you. Example 1:
Jenny didn't believe this and deleted it without even reading the wh
ole thing! A few days later on the monday night, she was woken up by loud footsteps and heavy breathing, there was Clarissa

No see on mini-minis kirjas, sest see on värdjalik variant. Paljude kopimistega pekki läinud ja siin on parandatud variant:

WARNING!
This is not a joke! Carry on reading! Or you
will die, even if you only looked at the word warning!

Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the government decided that best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat there in agony for ho
urs until she finally died. Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a monday night at 12:00a.m. She creeps into your room and kills you slowly, by cutting you and watching you bleed to death.

Now send this to ten other pics on this one site, and she will haunt someone else who doesn't pass this on like you did. And forget about you. Example 1:
Jenny didn't believe this and deleted it without ev
en reading the whole thing! A few days later on the monday night, she was woken up by loud footsteps and heavy breathing, there was Clarissa.

Vaatame nüüd seda mitme nurga alt ja otsustame, miks me ei usu ahelkirju. (:
#1. Me ei usu ahelkirju, sest... Kellegil oli kodus igav ja ta mõtles lihtsalt mingi mõttetuse välja, et mõned inimesed saaksid hea kõhutäie naerda ja et teised saaksid natukene närvitseda, et mingi väljamõeldud vidin neid tapma tuleb. Mõelge nü
üd normaalselt, noored. Kui suur on võimalus et mingi noor naine tuleb sind tapma, sest sa ei üritanud tappa kedagi teist, ega kopinud edasi mingit paska? Siiski. Pöördume hetkeks antud teksti.
#2.
Now every week on the day of her death she returns to the person that reads this letter, on a monday night at 12:00a.m

Nii. Mõistad sa? Ma tõlgin sulle: Nüüd, iga nädal oma surmapäeval naaseb ta selle inimese juurde, kes seda kirja loeb, esmaspäeval kell 12 öösel. Iga nädal oma surmapäeval esmaspäeval? Ole nüüd. Ole nüüd ikka. Ma ei suuda.
#3. Ole nüüd ikka. See on ahelkiri ja kui sa lihtsalt spämmid seda mingi miljon erineva pildi ja asja alla, siis sa suure tõenäosusega sured pigem sellesse, et kõik vihased mittetrollid tulevad ja löövad sind wokipanniga kõvasti vastu pead. See on tõenöolisem, kui aus olla. (:

Okei, mul endal tekitas see vastikust ja ma ei suuda rohkem sellele jubedusele mõelda. Jah, ma kardan nüüd kodus, et iga nädal sellel päeval kui esmaspäeval Clarissa piinarikkalt ära suri, siis ta tuleb ja vaatab, kuidas ma verest tühjaks jooksen, sest tal on pohhui. Tõenäolisem on, et ma suren keset ööd sellesse, et kõik mu CD'd lendavad üle toa ja tabavad mind silma sisse. Ja et suur kast mu kapi otsast kaks meetrit eemalt kukuks mulle pea peale ja lämmataks mu. Isegi mu rõdu kukub mulle enne nari ülemisele korrusele pähe, enne kui Clarissa iga nädal sellel päeval kui ta esmaspäeval ära suri, mind tapma tuleb. Ja ma ei ole tõenäosusteooriat õppinud.
So there.

Täna mõtlesin mitmele asjale söögivahetunnis, mis kõik on omavahel seotud, aga samas mitte. Küsin sult küsimused ja mõtle järele. Vasta, kui kotid.
#1. Millal inimene otsustab, et miski on lapsik? Kui laps vaatab kaheaastasest peale iga hommik Tweeney Põngerjaid või Teletupse või mida iganes, millal ta ükskord otsustab, et ta enam ei taha? Et nüüd on see järsku lapsik?
#2. Millal inimene otsustab, et on nüüd suur? Kui teismeline paneb iga hommik jalga teksad ja ketsid ja läheb kooli, millal ta otsustab, et oleks vaja soliidsemalt riietuda?
#3. Millal inimene otsustab, et riideese on talle nüüd väike? Kui kolmeteistaastane paneks iga hommik selga ühe T-särgi. Absoluutselt igal hommikul sama särgi, siis millal see talle väikseks jääks?
#4. Millal on mu viimane eksam ja millal ma saan uurimistöö ära kaitsta, et ma saaks Margele külla sõita?

Enne kui ma lähen mainin rõõmsaid uudiseid! Reedel, 21. jaanuaril, 2011 sündis meil maal kaks lammast. Kaksikud. Mustad. Eesti puhtad valgetõulised lambad on meil, a noh. Isa oli ka neil puhtatõuline ja raudkärbestest puhas ja sõbralik. [Sense the sarcasm?] Ja eile, teisipäeval, 25. jaanuaril 2011 sündis meil maal kolm lammast. Kolmikud. Kaks mustad, üks läheb heledamaks aga hetkel ka must. Emmede ja beebidega on siiamaani kõik korras ja meile meeldib. (:
Pühapäeval lähme vist Krista juurde pilte tegema. Hetkel on selline hea plaan. (: Vaata ta üle, kui soovid. Facebook - Krista Kattel Photography. Ja koduleht - Krista Kattel Photography. Peaksin teile mainima, noored, et koduleht ja FB fännileht on alles väga uued, pole veel nädalatki vanad, aga siiski. Tasub järgi vaadata. Ma küll vaatan ja lähen pilti tegema. :P



Chest to chest
Nose to nose
Palm to palm
We were always just that close
Wrist wrist
Toe to toe
Lips that felt just like the inside of a rose
So how come when I reach out my finger
It feels more than distance between us

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I bet California wishing on these stars of the heart for me
My California king

Eye to eye
Cheek to cheek
Side by side
You were sleeping next to me
Arm to arm
Dusk to dawn
With the curtains drawn
And a little last night on these sheets

So how come when I reach out my fingers
It feels more than distance between us

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I bet California wishing on these stars of the heart for me
My California king

Just when I felt like giving up on us
You turned around and gave me one last touch
That made everything feel better
And even then my eyes got wetter
So confused wanna ask you if you love me
But I dont wanna seem so weak
Maybe I've been California dreaming

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I bet California wishing on these stars of the heart for me
My California king

In this California king bed
We're ten thousand miles apart
I bet California wishing on these stars of the heart for me
My California king

3 sisemonoloogi.:

רבקה ütles ...

ou a see mis sa meie klassi infominutitel rääkisid oli mega huvitav ja ma küll tahaks

Liiiiiiisu ütles ...

Mulle täiega meeldis see laul vahepeal ja kas sa tead et see sama ahelkirja teema oli ghost whispereris just eile, aint noh seal sisor sally vm, ja tal olid silmad ja suu kinni õmmeldud, päris creepy, aga mõttetu tõesti..

-Merilyn ütles ...

Siis kui ma pühapäeval räägin, siis ma küsin, et mis ajal saaks teha, siis lepime klassiga kokku ja siis... Teeme ära. (:

Ahelkirjad imevad täiega. :D

Mulle meeldib see laul nüüd. :D Maret alles nüüd lasi mulle seda. Muidu ma kuidagi ei julge enam Rihannat kuulata eriti.
Ei, ma ei teadnud seda. Ma ei vaata eriti telekat. Aga noh. Seal on samas igast teemat, et ma ei tunne end üldse puudutatuna vms. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com