neljapäev, 20. jaanuar 2011

I feel the need.

The need to blog.

Andke andeks, et ei tule teist osa sünnale, aga... Miskipärast olen jälle väga väsinud. Upside on see, et ma lähen kella kümneks kooli, bitchees. :D

Tegelt ma ei võileivablogi.

Tegelt võileivablogin ikka.

Kirjand oli. Suht.. Jah. Ma ei oska kirjandeid kirjutada. Elus olen ühe hea kirjandi kirjutanud. Ajee. Tsiteerisin Tättet, muidugi oli hea kirjand. Psht.
Tunnen, kuidas kool täiega üle viskab. Täna isegi karjusin Maarja peale ja vihastasin natukene põhjusega, natukene rohkem ilmaasjata. Kuidagi vastik oli pärast aga samas nagu hea. Hea oli see, et ma sain ennast välja elada. Halb oli, sest Maarja ju ei olnud tegelikult süüdi.
*Vihkanennasthetk*

Teesklen, et ma ei vaadanud eile öösel aastajagu charlieissocoollike videosid...

Today I learnt that one of the best Harry Potter related songs I've ever heard is actually written by Charlie McDonnel aka Charlieissocoollike. MLIAwesome!

Igaüks ei suuda shampooni hingata. Mina suudan.

2 sisemonoloogi.:

Liiiiiiisu ütles ...

:D:D nii lahee on ta, aga ma tahan ka seda laulu kuulda, ütleksid sa mulle selle nime või midagi??

-Merilyn ütles ...

Lisan uude blogiposti selle video, siis saad näha ja saavad teised ka näha. (:

 

Blog Template by BloggerCandy.com