kolmapäev, 23. juuli 2008

Aga tule minuga...

Täna on siis see päev, kui ma sõidan Keilasse jälle. :D Ma tahan ujuma ju! Tüüpsid ju käivad rannas! Tallinasse sõidan kõigepealt. Peaks mingi varasema rongi peale saada. Volli juba helistas. Lähme hängima. :D Aga noh... Väljamõeldud mehed saatsime peaaegu ära Kätuga. :D Üpris andekad oleme ikka. Aga noh. Mis seal ikka. :D Ma siis lähen pakin asju ja nii. Näeme reedel!
___
Ma ei ole veel asju pakkind. :D Bussiga lähen siiski. 40 mintsa pärast läheb buss. Olen andekas, mis seal ikka. Aga noh... Aitäh musikesele, et ta mu kella eile korda tegi. Pärast helistan Sophiele. Kolm on siiski kohtuseadus. :D
Reedeni!

6 sisemonoloogi.:

Pänsu ütles ...

Me am the best ! :D
Mis teha, ma oskan kelladega hästi ümber käia ;D

-Merilyn ütles ...

Seda küll, kullake. :D

Anonüümne ütles ...

jeh, ai äm DAAA Sophie xD

-Merilyn ütles ...

Oledki. :D Ma rääkisin Keilast sinust kui Sophiest. :D

Anonüümne ütles ...

väga kena sinust :D

-Merilyn ütles ...

Ma olen üks kenamaid inimesi. :D Nooot!

 

Blog Template by BloggerCandy.com