laupäev, 26. juuli 2008

Nähtamatu Neeme. :D

Huuh. Ütlesin küll, et kirjutan reedel, aga alles laupäeva hommikul sain Paidesse. Noh... Kauem läks. Aga mul on selle üle ainult hea meel. :D
Enivei... Peale eelmist posti viis emme mu bussi peale. Tõmblesin Tallinnasse. Mingi hängisin. Ootasin Vollit. Mu jalad vässusid ära ja ma istusin mingile teisele perroonile vms. Mingi jõin 7upi. Mingi vene naine tuli minu juurde mul oli nagu: "Whoa! Ma ei saa sust aru!" Läks seletas mingi mehega teisel pool pinki. Siis varsti tuli Volli. Mm... Tal olid kaasas venna lapsed ja laste emme. Nii See emme end tutvustas. :D Riia-Reisi oli ta nimi vist. Kolm tüdrukut oli. Siis mingi hängisime ennast baltijaama. Läksime sõime kuskil. Ok. Volli sõi. Ma ei taht süüa. Siis Baltijaamas võttis Volli enda kohvri ja ostis R-kioskist linnaliinipileteid vms. Siis ma arvasin, et Volli võib minna bussile, sest tal pidi minema buss kell neli ja tal vaja veel bussijaama minna. Ma käisin korra turul, ostsin kommi ja läksin rongi. Seal mingi hängisin natukene raamatut lugeda ja natuke mingi tõmblesin Lauriga. Tallinnas veel helistasin Helenale, et ma istusin rongile ja hakkan tulema. Ta ütles, et ta tudub veidi. Ma ütlesin siis, et ta tuduks ja ma saan ise hakkama, sest ma tean kus ta elab ja see pole üldse nii pikk maa ja kõik on korras.
Keilas... Läksin maha. Mingi jalutan seal ja mingi rong laseb hullu vilet. Vaatasin vasakule, ma oleks peaaegu rongi alla jäänud. :D Suht jube oli. Siis läksin Jaama poodi. Seal pold 7up'i. Ostsin valget Orbitit. :D Siis Lauriga Helena juurde. Ukse all helistasin Helenale, et ma olen all, et ta mu sisse laseks. Helena ei saanud aru. Ma rääkisin, et ma olen rohelise ukse taga, anna võti, ma tulen sisse. Andiski võtme. Läksin sisse. Helena oli tööl old ja siis tudus. Ma saan tast aru kaa. Siis ta muudkui seletas, kui piinlik tal oli. Ma seletasin, et ma sain ju normaalselt siia ja kõik on hästi. Temal oli ikka piinlik. :D Noh... Tal oli alles Hesi toit voodis. Mu Keila-emme töötab hesis. :D Keila-issi töötab... :/ Ma ei teagi. :D Mingi puidukas on. Keila-venna töötab ka seal. Miks nad on Keila-emme-issi-venna? Sest peale seda, kui me rammalt tulime Keila-emme-issiga, siis me läksime Roosna-Alliku mõisa. Mingi tutvu mõisadega ja nii. Me siis ostsime perepileti. :D Sellest ajast peale on mul Keila-emme-issi-venna. Kes aru pole saanud, siis Villu on mu Keila-venna. :D
Niiviisi... Kus ma jäingi... Ahjaa. Siis Helena sättis end valmis ja me hakkasime Issit-vennat ootama. UJUMA!!! Noh... Varsti nad tulid. Sõid ära mu kommid, rääkisime veidi juttu, me emmega panime ujumisriided alla ja läksime randa. Saate aru. MEREÄÄRDE! On keegi veel imestunud, miks mulle Keilas meeldib? Enivei. Mingi hängisime ennast sinna ja läksime ujuma... See oli nii mõnus. Aga veidi palju oli vetikaid ja see mulle üldse ei meeldinud. Nagu... Üldse mitte. Mu Keila-emme arvas, et on hea mind mõnega visata. Ma nii ei arvand. Siis vedelesime, ujusime veel. :D Natukese aja pärast hängisime minema ennast. Ma läksin korra Säästu, sest mul oli šoksi isu. Ostsin Mars 4-packi, JoJo viinhappepapagoisid ja ühe paki mikropopkorne. :D Kodus näitasin teistele Marsi trikki. :D See nägi välja umbes selline:
Suht andekas olen. :D Mingi sõime ja vahtisime telekat. Öösel ma miskipärast magada ei saanud. :/ Kella nelja-viie ajal arvasin, et kell on juba palju ja poisid peaksi tõusma ja tööle minema. :D Vedelsin voodis niisama ja natukene mängisin Lauriga. Siis helises Toomase telefon esimest korda. Ma mõtlesin JESS! Aga ta pani edasi äratuse ja varsti helises jälle. Siis viskas kopa ette. Käisin vetsus ja istusin köögiakna alla raamatut lugema. Lauriga. Siis helises Villu äratus. Ta läks vetsu. Köögis ütles mulle hommikust ja hakkas kohvi tegema. Küsis, miks ma ei maga. Seletasin, et uni läks juba ammu ära. Ta lootis, et tema äratus äratas mu üles. Ei old nii. :D Venna seletas mulle kolmapäeva õhtul, kuidas tal on hull värd äratus, mis ajab raudselt kõik ülesse. Ei saanud seda tunda. :D Ahjaa. Öösel... Ei... Hommikul... Tšekkasin Villu selga ja rämadalt tahtsin seda endale. Lihtsalt... Miks ma ei või neeger olla? *Kadedus*
Keila-emme tudus edasi, ma vaatasin telekat. Mingi hetk viskas telekas üle. Kusjuures. Diivani peal magasin täpselt nii nagu jumal juhatas. Alguses risti seal, kus padjad käivad, siis keset voodit, siis diagonaalis, siis teisel pool põiki ja siis jäin istuma seljatoe juurde. Ikka diagonaalis. :D Lugesin, sõin kommi. Emme tudus. Mingi hetk ärkas üles ja me sõime veidi. Piretiga ujuma...

Praegu läheme Paide-emme-issi-õega Jänedale. Pärast räägin edasi. :D

Niiviisi... Kuhu ma jäingi? Ahjaa... Me läksime Piretiga ujuma. Piret on Helena sugulane. Tal on ma pakun nelja-viie aastane poeg, Ranno. Algul päevitasime niisama, siis läksime vette. Väga palju poldki vetikaid. Aga siiski. Ma jooksin rämedalt kiiresti vette, sest siis ma ei näinud vetikaid. :D Suht andekas. Pärast natuke päevitasime veel, siis läksime minema. Siis läksime Helenaga sinna... Issi-venna töökohta. Batmani kinopileteid tahtsime kätte saada. Helena emme-issi võitsid millegagi esilinastuse piletid ja siis nad ise ei viitsind minna ja saatsid mingid Helena tutaavate sugulased vms. Müüsid piletid maha noh. :D Me siis käisime nendel järgi, sest need olid seal töökohas. Enivei. Peale seda käisime Hesis, et piletid ära viia. Ostsime juustuburgerid ja mälusime neid. Siis läksime Säästu. Tegime sisseoste. :D Ma isegi ei mäleta, mis me nii väga ostsime. :/ Aga noh. Keda see huvitab? Siis läksime koju. Auto uksed ei läind lukku. Mingi panid värdjat. Emme helistas issile ja issi arvas, et me peaks sinna minema. Me siis läksime ja issi jamas asja korda. Sõitsime koju tagasi ja hakkasime kardulaid koorima. :D Mingi meil kardulavorm peaaegu valmis ja siis tulid poisid. Neil vaja ujuma minna. Meil ka tegelt. :D Aga siis me panime kardulad külma vette ja käisime ujumas. Miskipärast kiusasid nad kõik mind. :/ Aga noh. Ma saan neist aru. Ega neil iga päev tütar/õde kodus pole. :D Aga siis ma hammustasin issit ja nad ei kiusand mind enam. Bitch olen. :D:D
Aga siis läksime koju, tegime süüa, vaatasime telekat ja läksime tuttu. Jälle kell pool viis umbes mul uni läind ja vedelesin niisama. Siis hakkasid poisid liigutama. Nad lahkusid. Siis hakkas emme end tööle sättima. Ma mingi hetk märkasin, kuidas ta ringi tõmbles. Siis järsku. Silmad lahti ja ma ei näinud Helenat. Ma olin suht paanikas! Siis tuli ta siiski köögist. Ma olin ikka mingi suht paanikas. Sain üle endast. :D Mingi jäin telekat vahtima. Siis ka lasin voodis suht ringiratast. :D Vaatasin Discovery Channelit vahepeal. Ma leidsin oma unistuste auto. Suht selline:
Veidi eluunistus mul või jaa? Enivei. Siis mingi pool kaks arvasin, et aitab raamatust. Lõpetasin lugemise ja lehitsesin niisama. Siis mingi kahe ajal läksin pessu ja siis tahtsin paljajalu ringi hängida, aga mereliiv oli maas ja ma hakkasin koristama. Leidsin mingi väikese harja ja kühvli. Pühkisin põrandat ja leidsin suure ja mõtlesin, et vahet pole. Väike on praegu mugavam. Sain koristatud ja hakkasin oma asju pakkima. Kell oli neli. Arvasin, et on õige aeg välja minna. :D Tahtsin käia Keila toidupoodides, et leida kuskilt purgi 7upi. :D Aga siis... Läksin kööki, et aken kinni panna. Tulin tagasi ja seisin keset tuba. Mõtlesin, et mida ma kaasa võtan, kui ma linna lähen. Järsku mingi kolistasid ukse taga. Ma mingi "Ära keera, võti on ees!" :D Poisid jõudsid koju. Siis suht läksime ujuma, sest ma siiski pidin õhtul lahkuma. Mu päevituste ülemine osa oli emme-issi autos ja meil oli aint venna auto. Me siis sõitsime emme juurde, võtsime ujumis asjad, käisime tanklas ja siis teatas issi mulle, et ma ei sõida ära. Reedel siis. :D Ma olin nagu LBA. Luckiest bastard alive. :D Mingi teepeal, kui me mere äärde sõitsime oli mingi hääletaja, issi-venna arvasid, et meil ei mahu ja ma seletasin, kuidas mu kõrval istub nähtamatu Neeme. :D Kuna Neeme jättis oma asjad koju ja ujuda ta niikuinii ei oska, siis me jätsime Neeme asju valvama. Aga autos oli veel nii, et kujtage nüüd ette. Hääletate. Ma peatun. Istun üksi autos. Juhikõrvalistuja turvavöö kinni tõmmatud. Hakkad sisse istuma ja ma karjun "Ära istu! Neeme istub seal!" Mis teeksite? Jõudsime mere äärde. Siis mingi nautisime merd ja ma ikka rämedalt nautisin. Mingi olime uues kohas, kus oli mingi kahtlane. Mingi hetk läks jälle rämedalt madalaks. Seal hängisime. Aga enne seda oli koht, kus oli palju vetikaid. Ma kutsusin issi vastu. Ta hoidis mul käest kinni ja aitas mu vetikate juurest eemale. Kusjuures. Ma koguaeg mõtlesin, et mida ma tegin, et nad muga hästi käitusid. Ei teindki vist eriti midagi. Nad lihtsalt olid head. Kui me välja läksime, siis aitas venna mu välja. Võttis käest kinni noh. Siis jalutasime mingi suht kaugele, sest ega me mingid vedelejad pole. :D Leidsime kibuvitsa ja ma murdsin emmele kolm oksa, sest issi oli kodja ja sai haiget. :D Venna tassis neid natukene. Panime need pärast vette ja ujusime veidi. Siis oli juba veidi kül vist ja me suht kähku tulime ära. Venna aitas jälle. Siis läksime auto juurde. Sõitsime minema. Kõigepealt Hesi. Ma sõin friikaid, sest muus asjas on liha sees ja ma olen oma "dieedinädala" alguses. Siis mingi hängisime veits. Läksime poodi. Mingi lamp pood. 7upi pold. :D Üllatus missugune! Siis läksime koju ja ma hakkasin kartuleid koorima. Issi tegi hakkliha kastet ja kartuli putru. Keldris käisime isegi. Venna oli pesus sellel ajal ja emme oli tööl. Siis issi tahtis vennat kiusata ja teda mingi veepritsiga pritsida, kui ta pesus oli. Aga ei õnnestunud, sest issiemme helistas. Vesi oli külm muide. Siis pritsis veidi ikkagi. :D Aga noh. Siis venna tahtis vastu kiusata. Ütles issile, et ta seisaks keset tuba ja jooksis pikali mu issi. Noh... Mu issi põlved on mingi suht koht sitas seisus. Tüüps sai haiget. Ma küsisin, et kas tal seda sinist plöga kilekotis pole. :D Tal oli. Ma panin selle külma ja varsti panin põlve peale. Suht külm oli vist. :D Noh... Ma siis tšekkasin vahepeal kardulaid ja vahepeal niisama hängisin. Mingi hetk siis issi ajas end püsti ja tõmbles veidi selle lihaga midagi teha. Varsti tuli emme ja ma läksin tegin talle ukse lahti. Issi-venna tegid süüa samal ajal toas. Me siis jooksime üles ja hängisime veidi. Sõime ja ronisime magama. Öösel... Sophie sõnumineeris mulle. Ma sain sellised krambid. Ma kujutasin ette, et kõik on surnd ja midaiganes. Ma lihtsalt rämedalt ehmatasin. :D Sõnimineerisin vastu ja tudusin edasi. Hommikul telefon helises. 7.15 ei tõusta üles! Ma panin kogemata korrata peale ja siis sain tänu sellele veidi magada. Siis mingi natukese aja pärast ajasin ennast püsti. Samm ja ma olin vetus. :D Võiks kodus ka nii olla. Mingi sättisin end valmis ja emme läks ära. Tegin emmele kalli ja tšau. Siis.... Varsti astusime kolmekesti uksest välja. Tšekkasin, kas Lauri ikka oli alles, sest Laurita ma ei saa. Neeme muide jäi Keilasse. Ma panin ta maja ette põõsa alla magama. Ta nüüd hängib seal arvatavasti mu vennaga. Sest emme-issi läksid Kosele. Igaljuhul... Mingi Helena-Toomase sõber vms pidi mu Paidesse tooma. Elle oli ta nimi. Issi-venna saatsid mu ära. Kallid, lehvitused ja nii, siis sõitsime. Tädi oli jumala normaalne. Selles suhtes, et ta oli küll vanem, aga ikkagi. Tal oli BMW. Ärge nüüd hakake mõtlema, teab mida selle pärast. Ilus auto oli. Ausalt. Mugav ja kiire ka. Kusjuures. Ellele meeldib kiiresti sõita. Nii hea oli. Tee oli vaba, auto oli mõnus... Kümneks suht jõudsime Paidesse. Helistasin emmele. Nad olid maal alles. Sellel ajal, kirjutasin oma blogi... Siis jõudsid nad ja me läksime Jänedale. Issi oli traktroitega väljas seal ja me käime alati kaasas. Hängisime niisama. Palav oli ja me mõtlesime Jäneda järve minna. Seal oli nii külm. Ausalt. Maret ja emme käisid ujumas ma mitte. :D Pahkluudeni olin vees. Kaugemal oli liiga külm. Siis hängisime veel. Kuue ajal tulime ära. Läksime maale. Tõmblesime ära oma loomadega ja tulime koju. Sõime ja nüüd siis lasen oma uut romaani siin. :D Noh... Veel üritan täna Carolile kirja vastata ja veidi lugeda. Noh. Eks näis. Tšau!

6 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

"Tšekkasin Villu selga" *kergitab kulme*
kes on Lauri?
see Riia-Reisi eks.. kas talle pandi nimi mõne Riia reisi ajal? xDxDxD

-Merilyn ütles ...

Mul pold und ja Villu selg oli nii neeger öösel. Noh... saad aru küll.
Ja Lauri on mu kullakallis MP3. :D Üleka said!
Ja ma ei tea, miks tal selline nimi on.

Anonüümne ütles ...

"Aga siis ma hammustasin issit"
*mega kulmukergitus*
ju mast bii nilbe.

-Merilyn ütles ...

Toomast ja käest. :D

Anonüümne ütles ...

ikkastgist.

-Merilyn ütles ...

Mis ikkagist? Kui ta mind käest kinni hoidis ja nad mind vedisid, siis oli kõige parem käest hammustada!

 

Blog Template by BloggerCandy.com