teisipäev, 15. juuli 2008

Can you hear me?

Teen mingit väikest ülevaatust laulude kaustas. Tahaks plaadile panna, aga asi vist ei ole mu arvutis võimalik. :/ Mingi kahtlane. Aga noh. Mis seal ikka. Üritama peab. :D
Ja Maarja vb aitab mind. Aitad ju? Noh ma mõtlen, et sinu juures ära kirjutada. Mul on hull plaan olemas. Ma vb saan seda tegelt kusagil mujal ka teha.
Peab asja uurima. Aga laule on mul normaalselt. Arvutis kuskil on mul veel lihtsalt selline hunnik cräppi, et ise ka ei usu. Põhi kaustas on... praegu 160 laulu. Ja päris paljusi ma ei kuula. Mingid On, mida ma tõmbasin Maretile, aga tema ka neid ei kuula. :D
Teen oma suurpuhastuse ära ja siis hängin kuskil mujal. Kuulake häid laule ja naeratage palju!

3 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

MINA AITAN ALATI ! kassis ikka veel.. :D

-Merilyn ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
-Merilyn ütles ...

:D Ok. Tääääänks. (KL)(KL) Olen kümneaastane reidiplixx555. Lisage sõbralisti! Ps. EI FEIMII!!!!

 

Blog Template by BloggerCandy.com