neljapäev, 10. juuli 2008

Ma ei sure teie kiuste.






















Filmi vaatasin. Nutsin. Kaks korda. Aga keda see kotib? Hea film oli raisk. Homme vaatan jälle. (:
Olete vaadanud? Rämedalt mõnus lihtsalt. Mõned kohad on tuttavad? Mulle on. Mitte nagu see tulistamise osa, aga pisiasjad. Kirjade saatmine, klassi üksmeel. Lisan palju pilte filmist. Ei viitsi kirjutada.













Klass. Thea on ka! :D







Mõni lihtsalt on kuum.








Kurb osa või jaa?
















Kaspar. (L)











Pahad poisid.












Ilmar Raag. Autor, you know.

Homme hoian Liisut. Täna puhkan palju!
Tšau.

2 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

traaaaat, karta on, et hea film! ma läksin närvi :D pole ammu vaadanud, peaks uuesti. kus vaatasid? arvata on, et Kaspar kena on! mehed on üldse kenad! oolrait, ma nüüd ei pinguta üle. ja loogiline, et kell on kolmveerand 1, sest esimene kord oli 1 ja eelmine kord pool 1. aritmeetiline kesmine. ma nüüd ei tooda enam.
tead küll, Maarja ju.

-Merilyn ütles ...

:D Ära närvitse!
Youtube on teema. :D
Kassu on kõige nunnum. Andres on ka kuum.
Ära pinguta jah. :D Ega kõik ilueedid pole.
Ära tooda jah. :D
Vaata uuesti Klassi.

 

Blog Template by BloggerCandy.com