teisipäev, 8. juuli 2008

Eesti naine peab tugev olema! - Maribel, 5

Lapsed panevad ikka sellist kildu vahepeal, et ise ka ei usu. Ma võtsin raamatu, kus lapsed räägivad sõpradest. Parimad laused:
Kuidas sõpra leida:
Kui mul poleks sõpru, siis ma koguksin raha ja ostaksin telefoni, et helistada ja küsida, kas ta saaks mängima tulla. Stine, 7
Hea sõbra võib leida siis, kui sa enam ei valeta. Elise, 7
Miks sõpru vaja on?:
Hea, kui on sõbrad. Näiteks, kui su maja maha põleb, siis saad nende juurde minna. Tanja, 9
Sõpru on vaja küll. Muidu ei saa elada. Mikkel, 8
Keerulised sõbrasuhted:
Kui ta käib ringi ja teeb lolle hääli, siis ei saa tema sõber olla. Rune, 7
Suure venna ja sõbra vahe on selles, et sõber ei saa ju koguaeg magada. Anders, 8
Kui ma oma sõbraga riidu lähen, siis ma loen kümneni. Kui tema riidu läheb, peab tema vähemalt sajani lugema. Viktor, 9
Parima sõbraga võib tülitsema hakata ka selle pärast, mida sa EI OLE öelnud. Kate, 8
Vanemad võivad otsustada küll, kes su sõber peaks olema, kui see mees on juua täis. Jonas, 9
Tõeline sõprus:
Siis on hea sõber, kui ta lubab sulle oma ratast, et sa saaksid Prantsusmaale sõita. Ulrik, 7
Vabalt võib olla hea sõber mõnega, kes on 50-aastane, kui sa ise oled näiteks 51. Jacob, 8
Halb sõprus:
Halb sõprus on siis, kui ühel kõrvad valutavad ja teine teeb lärmi. Johanne, 6
Halb sõbranna on see, kes lobiseb sellele, kes su peigmees on, et ta su peigmees on.
Ilma sõpradeta:
Kui sul sõpru pole, siis sul on sees selle pärast kurb, isegi kui sa väljastpoolt rõõmus oled. Patrick, 8
Kui sul sõpru ei ole, siis võib ühe kellegi teise käest laenuks küsida. Nadia, 7
Need, kellel sõpru ei ole, jäävad järjest lollimaks. Simon, 8
Neil, kes joovad, pole sõpru. Sest nende jutust ei saa midagi aru. Astrid, 9
Kui loom on sõber:
Alati võib saada sõpru, aga kunagi ei saa koeri. Sest nad maksavad jumala palju. Tao, 8
Ma tahaks parem mängida inimese kui loomaga. Sest siis ei pea kummardama. Ralf, 8
Koer võib küll sind lohutada. Pärast tuleb lihtsalt nägu ära kuivatada. Louise, 8
Mitu sõpra korraga:
Kui näiteks keegi saab kolmikud ja need on kõik ühe vanused, siis on neil täitsa palju sõpru. Maibrit, 7
Mul on palju sõpru. Ma ainult ei tea, kus nad on. Sune, 8
Laste ja vanemate sõprus:
Ema ja isaga peab ikka hästi läbi saama. Sest muidu pannakse ju lastekodusse. Philip, 8
Ema ja isa on rõõmsad, kui lapsel on sõpru. Sest siis ei pea nemad ise lapsega mängima. Sebastian, 7
Ühte päeva ma ei kujuta üldse ettegi. See on siis, kui ma ei saa oma vanemate käest riielda. Kevin, 9
Sõprus ja armastus:
Tüdruk võib ka hea sõber olla. Lihtsalt ükski ei ole. Nicklas, 8
Ma olen proovinud tüdrukuga mängida. Mina pidin olema koer ja tema oli loomapiinaja. Anders, 9
Ma tahaks parem sõpra. Sest kui sa oled pruudi lähedal, siis sa lähed täitsa närvi ja ei tohi midagi imelikku öelda. Mads, 9
Kui sul on pruut, siis meeldib sulle sõber natukene rohkem. Casper, 9
Kui olete rõbrad, mängite barbidega. Kui armunud oled, mängitakse legodega. Marie, 7
Ma tahan parem sõpra kui pruuti. Sest kui midagi imelikku teed, hakkab pruut näpstama. Thoravld, 7
Hea, kui on peigmees. Sest siis saab sõbrannadega rohkem mängida. Lotte, 8
Sõbra ja pruudi/peigmehe vahe:
Kui ma peaksin hakkama rääkima, mis vahet on pruudil ja sõbral, läheks sellele terve aasta. Bjorn, 7
Peigmehe ja sõbra vahe on selles, et su arvates on peigmees kena. Maja, 8
Hea sõbra ja pruudi vahe on selles, et pruut saab lapse. Danni, 7
Parima sõbranna ja peigmehe vahe on selles, et sõbranna armastab kõige rohkem. Pernille, 7
Saladused:
Sõbrannale räägitakse rohkem saladusi kui peigmehele. Sest kõige rohkem usaldad ju teda. Mia, 7
Salajane sõber on see, kellega mängid ainult pimedas. Henrik, 8
Kaotus:
Ma parem kaotaks hea sõbra. Sest kui ise laps oled, on natuke vara pruudist ilma jääda. Markus, 8
Hullem on kaotada peigmeest kui sõpra. Sest siis ükskord hakkavad lapsed selle pärast kurvastama. Maria, 7
Kui sa väga vanaks jääd ja su mees ära sureb, saad arvutis kaarte mängida. Ditte, 9
Ma kaotaks enne sõbranna kui peigmehe. Sest sõbranna tahab kogu aeg peigmeest endale, kui mul peigmees on. Natalie, 7
Ma kaotaks pigem pruudi kui sõbra. Sest mulle ei meeldi suudelda. Jacob, 8
Ma ei tahaks kummastki ilma jääda. Siis ma jääks oma pruutide maailmarekordist ilma. Bjorn, 7
Petmine ja altvedamine:
Kui sul on peigmees ja ta leiab kellegi teise ilma sulle seda ütlemata, siis ta petab sind. Susan, 9
Petmine on see, kui parim sõbranna räägib saladuse edasi kellelegi, kes ei oska seda pidada. Marja, 8
Kas sõpru saab osta?:
Kui sul on 500 000 krooni, siis võid saada parima sõbra, keda üelüldse saada. Ja siis on tal tõupaberid ka. Sune, 9
Sõprust ei saa osta, sest inimesi ei saa osta... Josefine, 7
... muidugi saab inimesi osta. Kas sul siis kodus barbisid pole? Jakob, 6
Inimesi ei saa sõbraks osta. Sest ega inimesed ei istu kusagil mingites puurides... Lasse, 8
... ja need inimesed, kes vangis on, neid ju sõbraks ei taha. Sest nad haisevad. Nichlas, 8
Sõpra ei saa müüa, sest sõber on olulisem, kui raha. Soren, 7
Kui kaua sõprus kestab?:
Sõprus võib kesta, kuni vanaks saad. Siis ei saa enam joosta. Stefen, 9
Sõprus võib kesta terve elu. Ma olen ise proovinud. Tobias, 8
Kui olete ühevanused, siis võib terve elu küll olla sama sõber. Aga kui teine on aasta vanem, siis ta ju sureb enne ära. William, 7
Sõprus võib kesta seni, kuni teine hakkab karates käima. Lasse, 8
Kui sa tahad, et sul oleks hea sõber kohe kaua, siis sa lihtsalt ei peaks abielluma. Ronni, 8
Turvalisus, truudus ja usaldus:
Kui ma tuleksin ükspäev koolist koju ja oleksin endale pruudi saanud, siis ma ütleksin seda emale. Aga pruudile ma seda ei ütleks. Albert, 8
Truudusetus ja vale:
Truudusetus on see, kui su parim sõber ei taha enam su sõber olla, aga pole seda sulle öelnud. William, 9
Truudusetus tähendab seda, et sõnad teevad rohkem haiget kui kaklemine. Malene, 8
Võib juhtuda küll, et valetad oma parimale sõbrannale, kui sa näiteks ütled, et su isa oli Esimeses maailmasõjas, aga tegelikult ei olnud. Katrine, 7
Kui ma väike olin, siis ma valetasin oma parimale sõbrale. Ma ütlesin, et mu isal oli kosmoserakett, millel oli 10 000 Ferrari mootorit... Aske, 8
... aga kes su parim sõber on?... Viktor, 8
... ma ei tea. Aske, 8
Üksindus:
Üksindus on siis, kui mängitakse kolmekesi ja kaks nendest on koos. Sara, 8
Ma olen proovinud Emiliga üksi olla. Ma lõin tal kulmu rulli. Jesper, 8




Need olid need parimad. Lapsed on andekad.

3 sisemonoloogi.:

Anonüümne ütles ...

AP PI :D tõsiselt :D:D nagu, APP PI :D ma olen krampides :D:D see koerapiinaja oma oli pariiim :D

Pänsu ütles ...

Onig, mul tuli koerapiinajaga mina väiksena meelde xD
Njaaa. :D
Jumalast hästi panevad pisikesed :D

-Merilyn ütles ...

Jah. :D
Andekad, mis teha. :D

 

Blog Template by BloggerCandy.com